صبح امروز با حضور اقشار مختلف بسیج و مسئولان مجمع عالی بسیج در سالن شهید رحمانی بیجار برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۹۷۴۹
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سعید شعبانی در این مراسم با تبریک حلول ماه رجب اظهار داشت: بسیج این شجره طیبه، بعد از هشت سال دفاع مقدس همچون ستاره‌ای پرنور و درخشان نه تنها در آسمان ایران اسلامی بلکه در آسمان منطقه در حال نور افشانی است.

وی افزود: بعد از ایثارگری‌ها و فداکاری‌های هشت سال دفاع مقدس ما شاهد اثر بخشی فرهنگ و تفکر بسیجی در جبهه مقاومت مقابله با داعش بودیم که اعطای نشان ذوالفقار به فرمانده ارشد سپاه پاسداران از دست مقام معظم رهبری حقانیت زحمات، تلاش‌ها و دلسوزی مجموعه سپاه و بسیج را نشان می‌دهد.

فرمانده سپاه بیجار با اشاره به نقش سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف، گفت: سپاه در طول این ۴۰ سال علاوه بر حوزه دفاعی در حوزه‌های بصیرتی، اقتصادی، فرهنگی و آموزشی و محرومیت زدایی به خوبی نقش ایفاء کرده است.

شعبانی تصریح کرد: ساخت بیش از ۱۳۰ خانه محرومین در روستا‌های شهرستان بیجار فرصتی مغتنم برای خدمت گذاری به محرومین است که نصیب من و همکارانم در مجموعه سپاه شده است.

وی تاکید کرد: افرادی که آگاهانه یا ناآگاهانه به دنبال حاشیه بردن سپاه و بسیج در شرایط فعلی که نیازمند خرد جمعی برای هم افزایی و هم اندیشی و پیشرفت است، گناه بزرگی را مرتکب می‌شوند و در واقع به دنبال این هستند حقانیت‌های مجموعه سپاه و بسیج را در سطح کشور مخدوش کنند.

فرمانده سپاه بیجار ادامه داد: شورای اقشار بسیج، هیئت‌های اندیشه ورز و همه مجموعه‌ها در بسیج دنبال شناسایی فرصت‌ها و ارائه راهکار جهت برون رفت از مشکلات حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جامعه هستند.

شعبانی خاطر نشان کرد: امیدواریم مسئولان شهرستان با استفاده از ایده‌های راهگشای مجموعه هیئت اندیشه ورز در راستای رفع مشکلات شهرستان در حوزه‌های مختلف، استفاده بهینه از این فرصت‌ها و پتانسیل‌ها را داشته باشند.

وی با اشاره به بیانیه رهبر معظم انقلاب در قالب گام دوم انقلاب، اعلام کرد: همه ما موظف هستیم با برنامه ریزی صحیح در راستای عملی کردن این بیانیه نهایت سعی و تلاش خود را بکار بگیریم.

فرمانده سپاه بیجار با اشاره به اینکه با تمامی دشمنی‌های استکبار و استعمارگران به چهل و یکمین بهار انقلاب وارد شدیم، گفت: استفاده از همه ظرفیت‌های سپاه و بسیج راهکاری برای رسیدن به چشم انداز‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گفته شعبانی: کارگرو‌های تخصصی بسیج، هیئت‌های اندیشه ورز و مجموعه بسیج سال آینده با تمرکز بر اصول گام دوم انقلاب، سبک زندگی اسلامی، حرکت به سمت تمدن بزرگ اسلامی با تشکیل دولت اسلامی، پیشرفت در مسائل پژوهشی و تلاش برای عدالت و مبارزه با فساد و افزایش معنویت در سطح جامعه، با ارائه راهکار عملی در اجرایی کردن این فرامین تمامی تلاش خود را به کار می‌گیرد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات