خبرهای داغ:
در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ابوذر رقم خورد؛
در مراسم اختتامیه چهارمین دوره جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر از ۳۰ نفر از اصحاب رسانه استان قم تقدیر به عمل آمد.
کد خبر: ۹۱۱۹۷۱۴
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۸

شب پرستاره برای اهالی رسانه استان قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مراسم اختتامیه چهارمین دوره جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر سازمان بسیج رسانه استان قم شامگاه سه شنبه در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد.

در این مراسم احمد امیرآبادی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، احمد بیطرفان جانشین فرمانده سپاه استان قم، سیدموسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ابوالقاسم مقیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم و مهدی تاجیک رئیس سازمان بسیج رسانه استان قم حضور داشتند.

در بخش مصاحبه این جشنواره به ترتیب عبدالصالح شمس الهی از خبرگزاری رسا، فاطمه جمال زاده از خبرگزاری فارس و الهام پناهی فر از خبرگزاری تسنیم حائز رتبه‌های اول، دوم و سوم شدند.

داوران جشنواره ابوذر در بخش خبر هیچ اثر هیچ خبرنگاری را شایسته رتبه اول و دوم ندانستند، در این بخش سید محمد عارف قافله باشی از پایگاه خبری تابناک رتبه سوم را کسب کرد و سعید آقایی از خبرگزاری تسنیم و حسن حیدری از پایگاه خبری قم فردا به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.

در بخش عکس ابوالفضل ماهرخ، احمد ظهرابی و محمد علی جلالی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند، در این بخش از مهدی مریزاد عکاس خبرگزاری فارس به عنوان عکاس شایسته تقدیر تجلیل به عمل آمد.

زهره بیادی در بخش مستند نفر اول شد، در این بخش رتبه‌های دوم و سوم به طاهره رئیس جعفری و سمیه حاجی احمدی رسید، همچنین شیما کرمیانی هم به عنوان فرد شایسته تقدیر معرفی شد. در ین بخش از مستند «جواد معصومه» اثر احمد نامداری تجلیل شد؛ همچنین در این جایزه تقدیر ویژه از جشنواره به حسین همتی نژاد برای مستند فاخر «برای نبل، برای الزهرا (س)» اهدا شد.

افراد شایسته تقدیر بخش گزارش جشنواره ابوذر، محمد زمانی راد و وجیهه غلامحسین زاده بودند، در این بخش رتبه‌های اول تا سوم به ترتیب به سارا تقی زاده از خبرگزاری فارس، مهدی جعفری از نشریه ندای وطن و فاطمه محمدی از روزنامه ۱۹ دی رسید.

در بخش ویژه این جشنواره با موضوع شهدای جبهه مقاومت محمدرضا آقاباقری از خبرگزاری فارس و لیلا خطیب زاده از خبرگزاری ایرنا رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند و از مهدی بخشی خبرنگار خبرگزاری مهر هم به عنوان شایسته تقدیر تجلیل به عمل آمد.

در خصوص آثار با موضوع آسیب‌های اجتماعی در بخش ویژه جشنواره محبوبه آقانوری از خبرگزاری صدا و سیما نفر اول شد و محمد رفیعی موحد از خبرگزاری فارس هم رتبه دوم این بخش را کسب کرد، همچنین عنوان نفر دوم آثار با موضوع فرهنگی شهروندی جشنواره هم به فرزانه پیری از خبرگزاری ایرنا رسید و هیأت داوران در این بخش هیچ اثری را شایسته تقدیر ندانستند.

در بخش بازی سازش بخش ویژه جشنواره ابوذر از ایمن السادات موسوی نژاد خبرنگار خبرگزاری فارس به عنوان نفر دوم تقدیر به عمل آمد و عنوان شایسته تقدیر این بخش به حسین طالب علی از خبرگزاری فارس و سید احمد نجفی از خبرگزاری تسنیم رسید.

تجلیل از حسین محمدرضایی پیشکسوت رسانه‌ای استان قم، عبدالمجید تناور رئیس سابق بسیج رسانه استان قم و خانواده شهید حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی قلی زاده از بخش‌های دیگر چهارمین دوره جشنواره ابوذر بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها