خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ،مراسم تجلیل از خانواده های پاسداران هندیجان همراه با برنامه های متنوع فرهنگی برگزار که در این باره فرماندار هندیجان اظهار داشت: سپاه پاسداران در طول ۴۰ساله عمر بابرکت انقلاب در عرصه های بین المللی ، سازندگی ، نظامی ،امنیتی و دفاعی درمنطقه و کشور تاثیر گذار وموفق است و همه ماهابایستی قدردان تلاش هاومجاهدت های مخلصانه سپاه و بسیج باشیم.
کد خبر: ۹۱۱۹۶۹۸
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۷

مراسم تجلیل از خانواده های پاسداران هندیجان با حضور امام جمعه، فرماندار،فرمانده ناحیه سپاه ، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و پاسداران به همراه خانواده های خود همراه با برنامه های متنوع فرهنگی و صرف شام و اهداء هدیه نقدی در شهرستان هندیجان برگزار شد.
بویری فرماندار هندیجان اظهار داشت: وجود سپاه و بسیج همواره موجب خیر وبرکت و هر جا پاسداران و بسیجیان در صحنه حضور داشتند کارها و اقدامات با موفقیت انجام می گیرد و روحیه نیروهای سپاه با اخلاص و شجاعت است که نقش خانواده های پاسداران تاثیر گذار است و از زحمات پاسداران بزرگوار تقدیر و تشکر می شود.

وی افزود: سپاه و بسیج از نیروهای مخلص و از خود گذشته تشکیل شده و دشمنان اسلام از نام و شجاعت و ایمان سپاه و بسیج می ترسند و هیچگاه جرات تهدید را به کشور نخواهند داشت چون نیروهای با ایمان سپاه و بسیج تحت فرماندهی مقام معظم رهبری از مرزهای و دستاوردها و اهداف انقلاب ، امام راحل و شهدا با تمام وجود دفاع و پشتیبانی می کنند که همه این کارهاباارزش است.

در ادامه مراسم تجلیل از خانواده های پاسدار، فرمانده ناحیه سپاه هندیجان از حضور خوب پاسداران و خانواده های خود تقدیر کرد و اظهار داشت: از زحمات و تلاش های مخلصانه پاسداران و خانواده های بزرگوار آنها تشکر می شود و پاسداران ناحیه سپاه هندیجان با ایمان همواره در خدمت مردم و برای کمک رسانی به مناطق محروم پیشقدم و پای کار هستند.

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد عنوان کرد: بسیج و سپاه در هر شرایطی آماده خدمات رسانی به مردم جامعه هستند و از تمام ظرفیت ها برای رفاه حال مردم استفاده و از هیچ کوششی دریغ نمی کنند و خانواده های پاسدار در برنامه های ملی و مذهبی حضوری فعال و چشم گیر دارند.

در پایان مراسم امام جمعه هندیجان از مجاهدت ها و ایثار ها و شجاعت های پاسداران تقدیر و تاکید کرد : سپاه و بسیج بر خواسته از متن مردم هستند و هر جا لازم باشد پاسداران و بسیجیان جان برکف با حضور خود کارها پیشرفت داشته و موفقیت های بزرگ نصیب کشور شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحمید حسینی امام جمعه هندیجان اظهار کرد: ماه رجب ،ماه بندگی به درگاه خداوند متعال است ماهی که سراسر عبادت همراه با تلاوت قرآن است و امیدوارم دراین ماه عزیز مردم استفاده کافی با سعادتمندی داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها