مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از افتتاح پروژه های عمرانی ورزشی با حضور وزیر ورزش و جوانان در شهرستان های خمین و اراک خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۹۶۶۳
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳

 عابد حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ از سفر وزیر ورزش به استان مرکزی خبر داد و گفت: وزیر ورزش و جوانان صبح پنجشنبه 23 اسفند ماه سال جاری به منظور افتتاح پروژه های ورزشی در شهر داودآباد اراک و خمین به این استان سفر می کند.

وی گفت: امسال 3 پروژه عمرانی از جمله سالن روستای گوار، سالن بانوان خنداب و آکادمی خیرساز تیر و کمان استان مرکزی احداث شد همچنین حدود 40 مکان ورزشی در استان تعمیرات اساسی انجام شد و 2 پروژه سالن ورزشی در روستاهای لیلان و جلماجرد خمین که توسط خیرین احداث شده بود مورد بهره برداری قرار گرفت.

حقدادی ادامه داد: در دهه مبارک فجر در استان که 3 سالن چند منظوره توپی در روستاهای قره چای ساوه، سمقاور کمیجان، تقلیدآباد زرندیه و زمین چمن شهری در خنداب ، 2 زمین چمن مصنوعی در روستاهای رباط میل اراک و بازرجان تفرش به بهره برداری رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی تصریح کرد: با حضور وزیر ورزش و جوانان سالن ورزشی و زمین چمن شهر داودآباد و سالن 1000 نفر خمین که تالار مسابقات یادگار امام خمینی (ره) است، افتتاح خواهد شد.

وی بیان داشت: امید است در سال آینده 20 پروژه را به بهره برداری رسانیم و در سال 98  بتوانیم زیرساخت های استان را ارتقاء بدهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به سین برنامه های سفر وزیر به استان تصریح کرد: وزیر ورزش ابتدا به شهر داودآباد جهت افتتاح زمین چمن و سالن ورزشی این شهر خواهد رفت، سپس به شهرستان خمین و افتتاح سالن هزار نفره و تالار مسابقات این شهرستان، بازدید از بیت قدیمی امام راحل، دیدار و گفتگو با جامعه ورزش و جوانان در سالن جلسات بیت قدیمی امام خمینی (ره) بخش دیگر برنامه های سفر وزیر خواهد بود.

حقدادی اظهار کرد: بازدید از سالن ورزشی محلات آخرین برنامه وزیر به استان مرکزی خواهد بود.

 

ارسال نظرات