خبرهای داغ:
زاهدی گفت:کلیه دستگاهها موظفند تا پایان فروردین ماه سال ۹۸ پیشنهادات فرایند محیط کسب و کار را ارایه دهند.
کد خبر: ۹۱۱۹۶۴۳
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در جلسه اقتصاد مقاومتی که با حضور مدیران دستگاهها در دفتر جلسات استانداری برگزار شد بیان کرد:در ارتباط با قانون چند مشکل اساسی داریم که یک مورد، فراوانی قانون است.

وی گفت:هیچ کشوری به اندازه ما قانون وضع نکرده که موجب تعارض بین قوانین و تغییر مرتب این مقررات در کشور است که سازو کار و ثبات منظمی در مقررات وجود ندارد. که به دلیل عدم کارشناسی است.

استاندار قزوین اظهار کرد:البته مصوبات مجلس و قوانینی که در مجلس تصویب می شود منظور ما نیست.

زاهدی عنوان کرد:ضمن اینکه نقش تشکلهای بخش خصوصی در فرایندهای ما دیده نشده وقتی از تامین منابع مالی صحبت می کنیم متاسفانه همه متمرکز بانک می شوند و بخش خصوصی باید این فرهنگ را ایجاد کند که می تواند در امور مختلف موفق عمل نماید.

وی افزود:ما در شروع کسب وکار بسیار عقب هستیم و بیشتر این امر به عملکرد مدیران و تیم کارشناسی دستگاههای مختلف باز می گردد.

استاندار قزوین تصریح کرد:ما باید بر اساس داده های موجود با مهندسی معکوس و کارشناسی دقیق مشکلات موجود را رفع نماییم. در همین راستا باید پرونده های محیط کسب و کار با دقت نظر و دقیق مورد بررسی قرار گیرد و مشکلات این بخش و واحدهای تولیدی که درگیر این بحث می باشند را رفع کنیم.

زاهدی اضافه کرد:کلیه دستگاهها موظفند تا پایان فروردین ماه سال ۹۸ پیشنهادات فرایند محیط کسب و کار را ارایه دهند.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: تعداد افراد کاربلد در حوزه فنی بسیار زیاد است اما وقتی وارد سیستم بروکراسی ما می شوند چون با این سیستم اشنایی ندارند دچار مشکل می شوند.

وی گفت:هم ما به عنوان دولت و هم بخش خصوصی باید به مدیران واحدهای تولیدی اموزش دهند. تا روند تولید سرعت و کیفیت بیشتر و بهتری یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها