خبرهای داغ:
رئیس بسیج هنرمندان کشور گفت: ۱۰۰ هزار نفر عضو بسیج هنرمندان کشور هستند که در تولید فعالیت‌های هنری نقش مهمی ایفا می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۱۹۶۱۲
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷

۱۰۰ هزار هنرمند عضو سازمان بسیج هنرمندان کشور هستند


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، امیر نصیربیگی ظهر دوشنبه در دیدار جمعی از مسئولان و اعضای سازمان بسیج هنرمندان سراسر کشور با آیت‌الله نوری‌همدانی، با اشاره به فعالیت‌های سازمان بسیج هنرمندان اظهار داشت: این سازمان در حوزه فرهنگ وهنر برنامه ریزی مناسبی انجام داده و اهداف مدنظر را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت دیدار با مراجع و علما افزود: هنرمندان باید با پشتوانه به آموزه‌های دینی به رسالت خود عمل کرده و در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی گام بردارند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بیان کرد: گام دوم انقلاب ناظر بر حضور و مطالبه گری جوانان است و بر کادرسازی هنرمندان و فرهنگیان در حوزه فرهنگ و هنر تاکید ویژه دارد.

نصیر بیگی با اشاره به نقش هنرمندان در گام دوم انقلاب ادامه داد: هنرمندان بسیجی آمادگی خود را برای نقش‌آفرینی در گام دوم انقلاب اعلام کردند و در این راستا با برنامه حرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: ۱۰۰ هزار نفر عضو بسیج هنرمندان کشور هستند که در تولیدات فعالیت‌های هنری نقش مهمی را برعهده دارند.

جمال شورجه نویسنده و کارگردان آثار برجسته سینما و تلویزیون و جمشید جم و خواننده آثار ارزشمند انقلابی نیز در این مراسم حضور داشتند.

در پایان این مراسم حسین اسرافیلی، مصطفی محدثی‌خراسانی، حسامی و رضا اسماعیلی شاعران آئینی نیز در این مراسم به شعرخوانی پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها