خبرهای داغ:
سردار غیب پرور در گفتگو با بسیج مطرح کرد؛

جوانان امروز از نسل همان شهدای ۸ سال دفاع مقدس هستند/ حل بسیاری از مشکلات در گرو باور کردن جوانان است

سردار غیب پرور در هویزه گفت: جوانان امروز از نسل همان شهدای ۸ سال دفاع مقدس هستند و اگر این جوانان را باور کنیم بسیاری از مشکلات حل می‌شوند
کد خبر: ۹۱۱۹۶۰۵
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
سردار غیب پرور در گفتگو با خبرنگار بسیج استان سمنان در هویزه با اشاره بر بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب کلامی سراسر مبتنی بر حکمت و نورانیت است و سخنی بالاتر از سخنان ایشان در خصوص جوانان وجود ندارد که بخشی از آن‌ها در بیانیه‌ی گام دوم منعکس است؛ اما به یاد داشته باشیم که در گذشته نیز حضرت آقا همین حرف هارا در سخنرانی‌ها و نشست‌های مختلف خود مثل تجمع یکصد هزار نفری در استادیوم آزادی بیان کردند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: همه حرف‌های رهبر معظم انقلاب دلالت بر باور نسل جوان دارد؛ جوانانی که سال‌ها پیش خود را ثابت کردند و جوانان امروز از نسل همان افراد هستند.

وی ادامه داد: امروز محل شهادت آن جوانان به میعادگاه عشق تبدیل شده است؛ این جوانان اثبات کردند با دست خالی هم میتوانیم از دین خود حفاظت کنیم.

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه جنگ در مقابل ظلم و کفر تمام نشده است گفت: امروز جبهه‌ها عوض شده است و جنگ سخت تبدیل به جنگ اقتصادی، رسانه ای، فضای مجازی، اجتماعی و فرهنگی شده است.

وی خاطرنشان کرد: راه تعالی و ترقی این کشور خواه ناخواه در دستان جوانان است و خوشبختانه ما جزو کشور‌های جوان هستیم؛ اما این جوانان یک باور می‌خواهند و اگر آن‌ها را باور کنیم بخش اعظم مشکلات حل می‌شوند؛ اما متاسفانه باوری که حضرت آقا دارند ما نداریم و امیدواریم با تبعیت و باور سخنان ایشان مشکلات کمتر شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها