خبرهای داغ:
مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهار خبر داد
مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهار از برگزاری بیش از 30 یادواره در قالب ستادهای مردمی و غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا طی یک سال گذشته در شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۹۵۸۸
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵

برگزاری بیش از 30 یادواره شهدا در شهرستان بهاربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، زکریا اسدی با اشاره به برنامه‌های بزرگداشت روز شهدا اظهار داشت: برنامه‌های متعددی برای 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا در شهرستان بهار پیش‌بینی شده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به کاشت 600 اصله نهال به یاد 600 شهید شهرستان با مشارکت شهرداری و منابع طبیعی اشاره کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح سپاس و دیدار با خانواده معظم شهدا گفت: 166 تابلو مزین به تصویر 166 شهید شهر بهار هم تهیه شده که در بلوار اصلی نصب می‌شود.

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهار بیان کرد: مستند فاخری هم با عنوان «شاهد بهار» با موضوع معرفی شهید «سیدمیلاد مصطفوی»، شهید مدافع حرم از طرف صدا و سیمای مرکز همدان تهیه شده که چهارشنبه 22 اسفند ساعت 9:30 در مجتمع فرهنگی آیت‌الله بهاری رونمایی می‌شود.

وی با اشاره سایر برنامه‌های این نهاد در یک سال گذشته مطرح کرد: برگزاری بیش از 30 یادواره در قالب ستادهای مردمی و غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا از مهم‌ترین این برنامه‌ها بوده است.

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهار افزود: در قالب «طرح سپاس» هم به بیش از 500 خانواده شهید با حضور ائمه جمعه، فرمانداران، بخشداران و شهرداران سرکشی شده است.

اسدی بیان کرد: پایان عملیات ساماندهی گلزارهای شهرستان در دهه مبارک فجر با افتتاح گلزار روستای «خلیل کر»، برگزاری برنامه در مناسبت‌های مذهبی مانند روز جانباز و کمک به نصب تابلو شهدا در تعدادی از شهرها و روستاهای شهرستان بهار از دیگر کارهای انجام شده در سال 97 بوده است.

وی اعلام کرد: مردم شهرستان بهار در مبارزات انقلابی و دوران دفاع مقدس نزدیک به 600 شهید را تقدیم انقلاب کرده‌اند که از بین آ‌ن‌ها می‌توان به "شهید محمدحسین عاشوری" شهید سال اشاره کرد که 22 بهمن 57 در جریان مبارزات انقلابی به شهادت رسیده است.

اسدی افزود: 14 امیر، سردار و فرمانده به نام‌های محسن حسنی، فریدون عیوضی، سید مجتبی حسینی، محمدرضا وزیری، امین‌الله باقری، هادی یونسی وقار، رمضان مصباحی، محمد حاجیلویی، محمود چراغی، یونس گنجی، محمد شهبازی، قدرت‌الله دارایی، نبی‌الله احدی و احمد خلیلی هم از شهرستان بهار در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده‌اند.

وی اعلام کرد: مردم متدین دیار آیت‌الله بهاری در راه دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) هم دو شهید به نام سید میلاد مصطفوی و مرتضی ترابی کمال را تقدیم کرده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات