رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: هنرمندان می‌توانند با تولید آثار پرمحتوا در راستای ارتقا سطح فرهنگ عمومی جامعه کمک کنند.
کد خبر: ۹۱۱۹۵۷۰
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱
هنرمندان با تولید آثار پر محتوا به ارتقا سطح فرهنگ عمومی جامعه کمک کنندبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رضا مهدیان در دیدار با تعدادی از فعالان هنری شهرستان گفت: حوزه‌های مختلف هنری با بهره مندی از گویایی زبان هنر به بیان مسائل جامعه بپردازند.
وی افزود: با جهت دهی مناسب به تولیدات هنرمندان و با توجه به توانایی و استعداد هنرمندان می‌توان در ارتقای سطح فرهنگ عمومی جامعه اثرگذار بود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود تصریح کرد: هنر با روح انسان ارتباط برقرار می‌کند و با ورود هنر در فضا‌های مختلف می‌توان آثار مخرب و سوء را در جامعه کمرنگ کرد که به افزایش نشاط اجتماعی نیز منجر خواهد شد.
مهدیان گفت: اجرای تئاتر‌های خیابانی با موضوعات اجتماعی، برگزاری جشنواره موسیقی فولکلور، برگزاری نمایشگاه‌های هنر‌های تجسمی با موضوعات اجتماعی، عرفانی و قرآنی، اکران فیلم‌های شاد و خانوادگی و ... از جمله برنامه‌هایی است که در افزایش نشاط اجتماعی موثر است که با توجه به پتانسیل خوب شهرستان در حوزه هنری این برنامه‌ها با بالاترین کیفیت اجرا می‌شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها