خبرهای داغ:
معاون مدیرکل امور اجتماعی استاندار همدان:

فراهم سازی بستر مناسب برای مسافران نوروزی ضروری است

معاون مدیرکل امور اجتماعی و جانشین رییس شورای فرهنگی استانداری همدان گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و همچنین ورود گردشگران به استان، فراهم سازی بستر مناسب برای رفاه حال مسافران ضروری است.
کد خبر: ۹۱۱۹۵۵۸
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵

فراهم سازی بستر مناسب برای مسافران نوروزی ضروری استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مهدی اخوان در نشست هماهنگی نوروز 98 در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با تأکید بر اینکه با برگزاری رویداد 2018 در همدان امکان ورود گردشگران به استان همدان بسیار زیاد است، به همین منظور لازم است برای آرامش و رفاه نسبی گردشگران، زیرسازی های لازم تا قبل از فرا رسیدن ایام نوروز انجام شود.

وی بر رعایت صیانت از حقوق شهروندی تأکید کرد و افزود: بازرسی و ارزیابی های لازم از حوزه های خدمات رسان به مسافران آغاز شده و این اقدام در اولویت است.

معاون مدیرکل امور اجتماعی استاندار همدان در ادامه بر رفع نواقص و مشکلات راه آهن همدان تأکید کرد و گفت: ایمن سازی تقاطع ها، نصب علائم هشداری، بهسازی راه، برق رسانی و روشنایی مسیر، تأمین امنیت با استقرار پلیس، ایجاد پایگاه موقت اورژانس جاده ای به ویژه در ایام نوروز و پیگیری تخصیص سوخت شرکت راه آهن از جمله اقداماتی است که انجام شده و تعدادی نیز تا قبل از فرا رسیدن ایام نوروز اجرایی می شود.

وی ادامه داد: باید به منظور رفاه حال مسافران نوروزی، تمهیدات لازم برای استقرار اتوبوس و سواری کرایه از مسیر راه آهن به داخل شهر و بالعکس فراهم شود.

معاون مدیرکل امور اجتماعی استاندار همدان اضافه کرد: فراهم سازی زیرساخت های لازم برای جذب گردشگر و سفری همراه با آرامش و بدون دغدغه برای مسافران نوروزی باید در دستور کار همه دستگاه های خدمات رسان قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات