مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: مراسم غبار روبی از گلزارهای شهدای استان بوشهر صبح چهارشنبه همزمان با روز بزرگداشت مقام شهید برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۱۹۵۴۷
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام ابراهیم تشکری در نشست خبری که در آستانه روز شهید برگزار شد، افزود: این مراسم با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران و دیگر قشر‌های مردم برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: به مناسبت روز بزرگداشت مقام شهید مراسمی با شرکت خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و مسئولان استان ساعت ۹ صبح چهارشنبه در حسینیه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در جوار گلزار شهدای بهشت صادق بوشهر برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر بیان کرد: استان بوشهر دو هزار و ۶۵ شهید، ۶ هزار و ۵۰۸ جانباز و ۴۳۷ آزاده تقدیم آرمان‌های انقلاب کرده است.

حجت الاسلام تشکری درباره ساماندهی گلزار شهدای استان بوشهر نیز گفت: امسال ۵ میلیارد تومان برای تجهیز گلزار شهدای استان هزینه شده که با توجه به گرمای هوا در تابستان در تلاشیم همه گلزار شهدا با اولویت شهر‌های پرجمعیت استان به وسایل خنک کننده مجهز شوند.

وی با اشاره به پرداخت ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات به خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان از ابتدای امسال تا کنون، یادآور شد: هزار و ۶۰۰ جوان از اعضای جامعه ایثارگری استان جویای کار هستند که در حال مذاکره برای ایجاد ظرفیت‌های اشتغال برای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی استان هستیم.

۲۲ اسفند سالروز فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بنیاد شهید و امورایثارگران به نام روز شهید نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها