محمدکاظمی در نشست هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت روز شهدا گفت: باید زندگی‌نامه شهدا به‌عنوان الگو از طریق رسانه‌ها برای نسل‌های آینده تبیین شود تا همگان با ایثار و ازخودگذشتگی این عزیزان بیشتر آشنا شوند.
کد خبر: ۹۱۱۹۴۹۰
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، محمدکاظمی نسب عصر یکشنبه در حاشیه نشست هماهنگی روز بزرگداشت شهدا، اظهار داشت: به برکت خون شهدا شاهد امنیت پایدار در جامعه هستیم و به‌واسطه حرکت مردم و مسئولان در مسیر شهیدان، اقتدار ایران اسلامی روزبه‌روز در حال افزایش است.
وی اظهار داشت: باید زندگی‌نامه شهدا به‌عنوان الگو از طریق رسانه‌ها برای نسل‌های آینده تبیین شود تا همگان با ایثار و ازخودگذشتگی این عزیزان بیشتر آشنا شوند.
فرماندار ابرکوه ادامه داد: کار برای خانواده‌های معظم شهدا، ارزشمند و مایه افتخار است و نباید در این زمینه کوتاهی کنیم، بلکه با برنامه‌های منسجم در این حوزه تلاش کرد.
کاظمی نسب تصریح کرد: شهیدان دوران هشت سال دفاع مقدس با درک صحیح از شرایط کشور، به دفاع از میهن شتافتند و با نثار جان خویش از نظام اسلامی دفاع کردند.
همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ابرکوه گفت: زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا، الگوسازی از شخصیت، سیره زندگی و حماسه ایثارگران، بخشی از وظایف جامعه نسبت به شهداست.
علی‌اکبر اسحاقی اظهار داشت: در فرایند نهضت انقلاب به رهبری امام خمینی (ره) به‌خوبی می‌توان دریافت، اگر فرهنگ شهادت‌طلبی و ایثارگری نبود، نه انقلاب به پیروزی می‌رسید و نه دوام داشت.
وی ادامه داد: شهدا برای خدا و درراه خدا، هستی خود را برای نجات و سعادت جامعه فدا کردند.
معاون فرمانداری ابرکوه بیان کرد: شهدا هرچند پاداش خود را از خداوند دریافت می‌کنند، اما بنا بر حکم عقل، جامعه نیز به لحاظ حقی که شهدا بر گردن آنان دارد، مدیون شهداست و باید با تمام وجود دَین خود را در قبال شهید ایفاء کند.
همچنین رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ابرکوه یادآور شد: زنده نگه‌داشتن نام، یاد و راه شهدا به فرمود: ه رهبر معظم انقلاب کمتر از شهادت نیست، باید ایثار و فداکاری‌های شهدا و رزمندگان اسلام را برای نسل امروز جامعه تبیین کنیم.
مصطفی کریمی یادآور شد: اقتدار و عظمت امروز ایران مدیون جان‌فشانی، ایثار شهدا، جانبازان و خانواده‌های آن‌هاست.
وی بابیان اینکه شهدا و جانبازان مظهر صفا، غیرت، موجب عزت و اقتدار میهن اسلامی هستند اظهار کرد: جهانیان به شهامت و فداکاری شهدا و ایثارگران ایران اذعان دارند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، برگزاری یادواره شهدای فصل زمستان در تکیه محله گل‌کاران ابرکوه جمعه ۲۴ اسفندماه بعد از نماز مغرب و عشا، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، نواختن زنگ ایثار و شهادت در مدرسه نمونه امام علی (ع) در روز بزرگداشت شهدا و روز بنیاد شهید، برگزاری مسابقات ورزشی و مسابقه روزنامه دیواری و نامه‌ای به یک شهید در مدارس برخی از برنامه‌های هفته بزرگداشت شهدا در ابرکوه اعلام شد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات