خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده سپاه ناحیه بسیج محمد رسول الله شیراز گفت: کاروان راهیان نور شمال اعزام‌های مردمی به استعداد ۴۰۰ نفر از خواهران منطقه گویم، دوکوهک، صدرا و شهرک گلستان در قالب بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۱۹۴۸۱
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ سید حسین حسینی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز در حاشیه این اعزام اظهار داشت:  در آستانه عید نوروز سفر های راهیان نور بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس  در بخش اعزام های مردمی  از شهرک هاومحله های شمال شیراز در قالب ۹ اتوبوس و به تعداد ۴۰۰ نفر به مدت سه روز از یادمان های مختلف جنوب کشور بازدید می نمایند.

وی با اشاره  به اینکه این سفر فرهنگی معنوی هر اتوبوس به نام یک شهید و راوی و خادم وشهدا  به بیان خاطرات می پردازند، گفت:  کار این اعزام توسط اردویی، راهیان نور و مراکز بسیج ناحیه به صورت غیر متمرکز شامل گویم ۲ دستگاه اتو بوس، دوکوهک ۱اتوبوس، صدرا ۳اتوبوس و شهرک گلستان ۳ اتوبوس در قالب ۹اتوبوس هدایت و سازماندهی شده اند.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه امنیت این سفر ها مدنظر می باشد و تدابیری از سوی سپاه به عمل آمده و نیروهای تامین این اتوبوس ها را همراهی می کنند، گفت: در این سفر سه روزه از مناطق عملیاتی شلمچه ، هویزه، ، معراج شهداء و علقمه و اروند کنار بازدید خواهند کرد.

فرمانده بسیج سپاه محمد رسول الله شمال غرب شیراز گفت: خواهران دراین سفر زیارتی به سرزمینی قدم برمی دارند  که نام دفاع مقدس برآن گذاشته شده و از نزدیک پا جای شهداء و رزمندگان می گذارند همان ها که جان خود را فدا کردند تا امروز به واسطه فداکاری های آن ها امنیت و آسایش پایدار داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها