به همت گروه نماهنگ بسیج صدا و سیما نماهنگ «مردم عاشق» با اجرای صابر خراسانی تهیه و تولید شد.
کد خبر: ۹۱۱۹۴۷۹
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ عرفان خداپرست مدیرگروه موشن گرافیک بسیج صداوسیما در گفتگو با خبرنگار بسیج صدا و سیما اظهار داشت: نماهنگ «مردم عاشق» با اجرای صابر خراسانی و شعر قاسم صرافان با موضوع ایران و عشق مردم به سرزمین ایران به همت گروه نماهنگ بسیج صدا و سیما تهیه و به زودی از آنتن ملی و رسانه‌های اجتماعی پخش می‌شود.


خداپرست افزود: نماهنگ«مردم عاشق» با سبک سورئال در فضایی انتزاعی به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی هیودی در مدت زمان 4 دقیقه تولید شده است.


وی در ادامه با اشاره به خط داستانی این نماهنگ اظهار داشت: در ابتدای نماهنگ دو کودک در حال مرور آلبوم عکس‌های پدربزرگ هستند و در ادامه مشاغل وحرف مختلفی در فضای انتزاعی با بکراند سیاه به نمایش در می‌آید.


مدیرگروه موشن گرافیک بسیج صداوسیما در ادامه با تاکید بر این که وقتی موسیقی با تصویر ترکیب می‌شود یکی از اثرگذارترین قالب‌های رسانه را به وجود می‌آورد، به ظرفیت بالایی نماهنگ برای انتقال سریع و روان مفاهیم انقلابی ارزشی اشاره کرد و بیان داشت: امروزه با توجه به رشد چشمگیر شبکه‌های اجتماعی و تغییر سلیقه مردم در توجه به تولیدات کوتاه، نماهنگ جایگاه بالایی برای انتقال مفاهیم انقلابی ارزشی دارد.

خداپرست تصریح کرد: گروه نماهنگ بسیج صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد با حمایت مناسب از بچه‌های انقلابی علاوه بر تولید آثار فاخر در این زمینه رشد و شکوفایی جوانان را فراهم کند.

ارسال نظرات