خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
معاون فرهنگی پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی فارس خبر داد:
معاون فرهنگی پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی فارس گفت: مراسم اعتکاف امسال در بیش از ۵۰۰ مسجد شهرستان‌های فارس و برخی از روستا‌ها برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۱۹۴۵۸
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت‌الاسلام شکرالله دانش در جلسه ستاد برگزاری مراسم اعتکاف که در محل فرمانداری شیراز تشکیل شد، اعتکاف را یکی از دست‌آوردهای فرهنگی چهل‌ ساله انقلاب اسلامی دانست و گفت: امسال نیز با هماهنگی های انجام شده، این مراسم در بیش از ۵۰۰ مسجد شهرستانهای فارس و برخی از روستاها با مدیریت روحانیون مستقر وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

ضمن تاکید بر تشکیل کارگروه‌های مختلف جهت هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم تاکید کرد: با توجه به تقارن مراسم معنوی اعتکاف با حلول سال جدید نیاز است همه دستگاه‌های اجرایی و مردمی همچون هیات مذهبی، هیئت امناء مساجد، بانیان و واقفان، مداحان و شاعران آئینی، کانون های فرهنگی تبلیغی و انجمن های اسلامی، خصوصا روحانیون معزز برای ایجاد نظم و پربار کردن برنامه های فرهنگی مذهبی حضور فعال داشته باشند.

معاون فرهنگی پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی فارس ضمن تشکر از دست اندرکاران این مراسم اضافه کرد: در شیراز این مراسم با حضور حداکثری مردم، بامسئولیت و اجرای دو هیئت محمدی و رهپویان وصال برگزار می‌شود که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امید است اقبال بیشتری از سوی جوانان نسبت به سال های گذشته انجام گیرد.

وی در پایان گفت: این مراسم امسال از ۲۹ اسفند تا ۲ فروردین برگزار می‌شود و علاقه مندان می توانند در شیراز با حضور در محل هیئت محمدی و رهپویان وصال و یا در مساجد محل خود و در شهرستان ها با مراجعه به ادارات تبلیغات اسلامی ثبت نام نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها