روایتگر دفاع مقدس در گفتگو با بسیج:

تبیین دستاوردهای دوران دفاع مقدس از برکات راهیان نور است

روایتگر دفاع مقدس تبیین دستاوردهای دفاع مقدس را از برکات راهیان نور دانست و گفت: فضای معنوی عمیقِ راهیان نور زائرین را خود به خود به حال و هوای دفاع مقدس می برد و شور خاصی از معنویت را در وجود آنها جاری می سازد.
کد خبر: ۹۱۱۹۴۰۵
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹

حجت الاسلام رسول صوفی از راویان ستاد مرکزی راهیان نور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی با بیان اینکه مناطق عملیاتی راهیان نور دنیایی از معنویت است، گفت: با توجه به تأکیدات ویژه امام خامنه ای در بیانیه «گام دوم» بر تقویت معنویت در دهه پنجم انقلاب و اشاره ای که ایشان بر نسل جوان داشته اند، لازم است موضوع راهیان نور بیشتر مد نظر باشد.

وی با اتوجه به شعار "ماپیروزیم" امسال راهیان نور افزود: متولیان راهیان نور امسال باید برای نسل جوان این شعار را به شکل عملیاتی پیاده کنند و برای نسلی که دفاع مقدس را درک نکرده است شعار ما پیروزیم را به درستی تبیین کند.

این راوی برجسته تأکید کرد: با توجه به جنگ اقتصادی و روانی دشمن علیه نظام اسلامی، باید رمز پیروزی رزمندگان اسلام را برای نوجوانان تبیین کنیم تا آنها بتوانند ضمن تشخیص عرصه جنگ دشمنان، دشمن شناسی را تمرین کنند.

وی اظهار کرد: همانطوری که حضرت آقا در بیانیه گام دوم، دستاوردهای انقلاب اسلامی را به خوبی تبیین کرده اند، در وهله اول بایستی این بیانیه برای زائرین تبیین و در وهله دوم دستاوردهای دفاع مقدس را به نوجوانان و آحاد مردم معرفی کنیم.

حجت الاسلام صوفی در همین خصوص ادامه داد: فضای معنوی عمیقِ راهیان نور زائرین را خود به خود به حال و هوای دفاع مقدس می برد و شور خاصی از معنویت را در وجود آنها جاری می سازد؛ ولی باید دقت شود تبیین دستاوردهای دفاع هشت ساله رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی به طور عقلانی تبیین باشد تا بتواند تأثیرگذاری بیشتر و ماندگاری ایجاد کند.

وی افزود: البته نکته ای هم که نباید در این فضای پر از معنویت فراموش شود، توجه ویژه به امنیت زائرین چه در ترددهای آنها و چه در بحث اقامت های آنها است که نباید خدای ناکرده حادثه دلخراشی به وجود بیاید و اصل این حرکت عظیم را به حاشیه ببرد.

این راوی برجسته در پایان خاطر نشان کرد: متأسفانه جریانی در تمامی این سالها توان خود را برای فراموشی راهیان نور به کار برده است و تنها اینگونه حوادث دلخراش را می بینند که می طلبد متولیان راهیان نور به این موضوع بیشتر بپردازند و اقدامات موثری در دستور کار قرار دهند.

ارسال نظرات