خبرهای داغ:
مدیرکل زندان‌های همدان بر ارتقاء وضعیت انجمن‌های حمایت زندانیان استان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۱۹۳۸۰
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴

لزوم ارتقاء وضعیت انجمن‌های حمایت زندانیان استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، پژمان پروین در نشست هم اندیشی مدیران عامل انجمن حمایت زندانیان، بر ارتقاء وضعیت انجمن‌های حمایت زندانیان استان تاکید کرد و اظهار داشت: فلسفه وجودی انجمن‎های حمایت زندانیان برابر قوانین و مقررات این است که خانواده زندانیانی که سرپرست آنها در زندان به سر می‌برند تحت پوشش قرار گیرند و از آنها حمایت کنند.

وی افزود: نبود سرپرست خانواده موجب می‌شود خانواده زندانی از نظر وضعیت  اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دچار چالش‌های سخت و زیان‌آور شود و در اینجا است که نقش انجمن‌های حمایت زندانیان به عنوان یک حامی مشخص می‌شود.

مدیرکل زندان‌های همدان بر استفاده بیشتر از ظرفیت خیرین و نیکوکاران استان، استفاده از ظرفیت شورای شهر، گسترش اشتغال و حرفه‌آموزی در بین خانواده زندانیان و ایجاد منابع پایدار برای انجمن‌های حمایت زندانیان استان تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: انجمن‌های حمایت زندانیان بیش از پیش برای کسب منابع مالی برای حمایت از خانواده‌های زندانیان به فکر طرح و برنامه‌های اقتصادی سودآور باشند، چراکه این سود به طور مستقیم برای انجام امور حمایتی از خانواده‌های زندانیان بی بضاعت، آموزش و تحصیل فرزندان آنها صرف می‌شود.

پروین همچنین بر ارتقا ء سطح درآمدزایی انجمن‌های حمایت زندانیان استان با عقد قراردادهایی با مراکز دولتی و غیر دولتی با هدف ارتقا ء خدمات و فعالیت‌ها به خانواده زندانیان تاکید کرد.

وی در ادامه خطاب به مدیران عامل انجمن حمایت زندانیان استان گفت: ضمن شناسایی دقیق خانواده‌های زندانیان نیازمند و اولویت‌بندی مشکلات آنان کمک به موقع و تأثیرگذار را در دستور کار خود قراردهید.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه مدیران عامل انجمن حمایت زندانیان نیز پیشنهادهای خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات