مدیر امور حراست پست بانک ایران: بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری می بایست به عنوان نقشه‌راه حراست ها قرار گیرد

جلسه تودیع و معارفه مسئول حراست پست بانک استان خراسان جنوبی با حضور مشاور مدیرعامل و مدیر امور حراست بانک، رئیس سازمان حراست استان خراسان جنوبی، جمعی از مسئولین حراست دستگاه‌های اجرائی استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۹۳۶۸
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸


به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: شهرکی کیا در این جلسه ضمن تبریک ماه پرخیر و برکت و معنویت رجب و اعیاد این ماه به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری و تبیین محورهای هفت گانه بیانیه مذکور اشاره نمود و افزود: با توجه به اینکه بخش اعظم کارکنان بانک را همکاران جوان و تحصیلکرده تشکیل می‌دهند و بیشتر تأکید مقام معظم رهبری در این بیانیه جوانان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی بودند لازم است که تک تک همکاران با تلاش و همت بیشتر در این مسیر حرکت نمایند.
وی ضمن بیان شعار حراست اخلاق گرا، تصمیم ساز، پاسخو و اثرگذار و تأکید بر عمل به این شعار به خصوص حوزه اخلاق گرائی، صیانت از مدیران و کارکنان به‌عنوان سرمایه انسانی سازمان را مهمترین هدف حوزه حراست عنوان کرد و تأکید نمود: همانگونه که مقام مقام معظم رهبری در بند دوم بیانیه به بحث اخلاق و معنویت اشاره داشتند در مجموعه حراست نیز باید بیشتر از گذشته در این مسیر حرکت نمایند.
شهرکی کیا بر لزوم مبارزه با فساد به عنوان یکی از مهمترین تکالیف حوزه حراست تاکید و تصریح کرد: در این مسیر نیاز هست تا حراست‌ها به سلاح دانش و تخصص کافی مسلح بوده و اشرافیت کامل بر آئین‌نامه‌ها و بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها و سایر امور بانک داشته باشند تا بتوانند در کنار مدیران و به‌عنوان مشاور مدیران در تصمیم سازی نقش اساسی و محوری داشته باشند و به همین جهت در بحث جابجایی ها در استان های کشور و درسطح ستاد حراست از ظرفیت همکاران اجراء به خصوص رؤسای شعب متعهد و متخصص بهره برده ایم و با برنامه ریزی دقیق و منطقی در این مسیر حراکت نموده ایم.
مدیرامور حراست پست بانک ایران در ادامه به بحث مهم و اساسی حراست IT اشاره نمود و تأکید کرد: بخش مهمی از دستاوردهای حراست در چندسال اخیر را مرهون بهره‌بردن از همکاران و کارشناسان حراست IT و فراهم نمودن زیرساخت های مناسب در این حوزه بوده است.
وی تصریح کرد: در حوزه فضای سایبری و مجازی امنیت تعریف دیگری دارد و آن حفظ منافع می‌باشد که در این راستا نیز حراست ها می بایست با بروز نمودن دانش و تخصص در این حوزه و بهره بردن از تمام ظرفیت‌های درون و برون سازمان در این جهت حرکت نمایند.
در ادامه این جلسه رئیس حراست کل استان خراسان جنوبی ضمن تقدیر از سلطان‌پور و تبریک به عسکری به عنوان مسئول حراست جدید پست بانک به بیان مطالب و نکاتی در حوزه امنیت و وضعیت منطقه پرداخت و ضمن تشریح انتظارات سازمان حراست کل از همه مدیران و همکاران درخواست کرد که در کنار حراست بوده و آن را جهت سالم سازی و تصمیم سازی در سازمان یاری نمایند.
همچنین علیرضا بینا سرپرست شعب پست بانک استان خراسان جنوبی در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد استان در شاخصه های مختلف به خصوص بحث پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی از زحمات سلطان پور طی مدت تصدی حراست پست بانک استان تقدیر و تشکر و برای عسکری نیز آرزوی موفقیت نمود.
ارسال نظرات