خبرهای داغ:
رئیس ستاد مرکزی راهیان‌نور گفت: دشمنی دشمنان نشان از حرکت رو به جلو ما است و مستکبران بر نمی‌تابند که ما مسیر پیشرفت را طی کنیم و به همین دلیل توطئه‌های مختلفی را به وجود می‌آورند.
کد خبر: ۹۱۱۹۲۸۸
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، سردار بهمن کارگر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به اهمیت حرکت راهیان‌نور، اظهار کرد: این حرکت عظیم برای جوانان و نوجوانان بستر مناسبی است تا که بدانند ما در گذشته در چه وضعیتی قرار داشتیم و اکنون به کجا و چه دستاوردهایی رسیدم.

وی عنوان کرد: نسل جدید جامعه توسط حرکت عظیم راهیان‌نور زنده و پویا نگه داشته می‌شوند و دشمن به همین دلیل با این حرکت و حماسه عظیم دشمنی دارد.

رئیس ستاد مرکزی راهیان‌نور گفت: کشور و ملتی که آماده باشد، دشمن نمی‌تواند به آن تعرض کند، یکی از مصادیق آمادگی کشور حرکت عظیم راهیان‌نور است و به واسطه این آمادگی ملت ما قدرت بازدارندگی را خواهد داشت.

کارگر عنوان کرد: ما باید حماسه دوران دفاع مقدس را ذره ذره بشکافیم و به این افتخار کنیم که می‌توان حماسه و منطق شهدا را تا سال‌های زیاد برای جوانان و نسل نو استفاده کنیم.

وی افزود: دشمنی دشمنان نشان از حرکت رو به جلو ما است و مستکبران بر نمی‌تابند که ما مسیر پیشرفت را طی کنیم و به همین دلیل توطئه‌های مختلفی را به وجود می‌آورند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها