دومین کاروان راهیان نور دانشجویان استان چهارمحال و بختیاری با بدرقه مسئولین عازم مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور شد.
کد خبر: ۹۱۱۹۲۶۷
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مرتضی کریمی، مسئول بسیج دانشجویی استان به خبرنگار ما گفت: همزمان با روز ملی راهین نور، کاروان 400 نفره دانشجویان دختر مراکز آموزش عالی استان چهارمحال و بختیاری با بدرقه جمعی از فرماندهان و مسئولین سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و دانشگاه ها، عازم مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور شد.
کریمی با اشاره به اهمیت اردوهای راهیان نور در مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی، اظهار کرد: اردوهای راهیان نور از مهم ترین ابزار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به شمار می رود و نسل جوان با حضور در مناطق عملیاتی بیش از پیش با رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس آشنا می شوند.
وی، ادامه داد: کاروان 400 نفره دانشجویان دختر مراکز آموزش عالی استان چهارمحال و بختیاری امروز دو شنبه 20 اسفندماه از دانشگاه شهرکرد عازم سرزمین نور شد و به مدت 4 روز از زیارتگاه های شهدا و مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور دیدن می کنند.
کریمی خاطرنشان کرد: بازدید از مناطق عملیاتی فکه، دوکوهه، شلمچه، نهر خین، طلائیه، هویزه، فتح المبین و دهلاویه از برنامه های این اردوی معنوی است.
گفتنی است: جشنواره ره آورد سرزمین نور نیز فردا سه شنبه 21 اسفندماه با حضور مقامام کشوری و لشگری در استان خوزستان برگزار می شود و در این مراسم از برگزیدگان جشنواره و نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری نیز تجلیل خواهد شد.

ارسال نظرات