خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در دیدار معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام گفت: تا زمانی که زنده هستم در مقابل خیانتی که در هفت‌سنگان صورت گرفته سکوت نمی‌کنم.
کد خبر: ۹۱۱۹۲۳۱
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵

به گزارش هبرگزاری بسیج در قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار آقای سیدمصطفی سیدهاشمی، معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین برگزار شد، با بیان اینکه اعتماد به مردم باید نقش محوری برای مسئولان داشته باشد، اظهار کرد: حضور مردم در فضاهای مختلف جامعه، نیازمند فرهنگ‌سازی و فراهم کردن بسترهای لازم است و باید این مهم تحقق پیدا کند.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال و توجه به معیشت مردم موجب ارتقای کرامت آنها می‌شود، تصریح کرد: اینکه در ستاد فرمان امام (ره) به موضوع اقتصاد مقاومتی که دغدغه رهبر معظم انقلاب است توجه می‌شود، بسیار ارزشمند است و امیدواریم نهادهای انقلابی برای تحقق اهداف و رسالت‌های خود، هم‌افزایی داشته باشند.

امام جمعه قزوین در ادامه تأکید کرد: زمین‌ها و املاک مصادره شده‌ای که در اختیار شما قرار دارد، امانتی است که باید برای بیت‌المال محفوظ بماند و دستور خداوند است که امانت‌های الهی در نهایت به اهلش سپرده شود.

با تقلب و خیانت زمین‌های کشاورزی هفت‌سنگان را زمین‌‌ مسکونی کردند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین به موضوع زمین‌های هفت‌سنگان اشاره کرد و با تأکید بر اینکه این زمین‌ها امانتی در حوزه شماست، گفت: باید برای حفظ زمین‌های هفت‌سنگان که امانتی در اختیار شما بود، جدیت بیشتری داشته باشید و به آسانی و خونسردی از کنار آن عبور نکنید.

وی در این خصوص ادامه داد: برخی از مسئولان استان قزوین با تقلب، دروغ و خیانت زمین‌های کشاورزی هفت‌سنگان را به عنوان زمین‌های مسکونی نشان دادند و برخی با وجود این خلاف و فساد، ارتقای شغلی گرفتند.

آیت‌الله عابدینی با تأکید بر اینکه اسناد متقن و روشن نشان می‌دهد که در هفت‌سنگان زمین‌خواری صورت گرفته است، اذعان کرد: زمین‌خواری هفت‌سنگان خسارت سنگینی به بیت‌المال وارد کرد و در این ماجرا عده‌ای زمین‌های بیت‌المال را به غارت بردند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه عده‌ای در زمین‌خواری هفت‌سنگان خود را آلوده کردند، یادآور شد: مردم از ماجرای هفت‌سنگان آگاهی پیدا کرده‌اند اما برخی از مسئولان نمی‌خواهند آن را بپذیرند و این موضوع برای مردم نفرت‌انگیز است.

وی تأکید کرد: همانطور که در عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی کارهای ستودنی انجام داده‌اید، واحدی به نام احیا، حفظ و حراست از حقوق بیت‌المال ایجاد کنید و این کارها را دنبال نمایید.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: کسانی که به بیت‌المال آسیب وارد کردند، هیچگاه خیر نمی‌بینند و مسئولانی که اینکار را پیگیری نکنند و شاهد خسارت به بیت‌المال باشند نیز خیر نخواهند دید و بنده تا زمانی که زنده هستم در مقابل این خیانت ساکت نمی‌نشینم.

زمین‌های هفت‌سنگان با عنوان کشاورزی واگذار شده است

آقای سیدمصطفی سیدهاشمی، معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در ابتدای این دیدار دستاوردهای اقتصادی، ساخت مدارس و همیاری با مردم در حوزه ایجاد کسب و کارهای کوچک و حوزه پزشکی را تشریح کرد.

وی در خصوص زمین‌های هفت‌سنگان نیز گفت: زمین‌های هفت‌سنگان با عنوان زمین‌های کشاورزی از ما گرفته شده و با این زمین‌ها اینکار را کرده‌اند!

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها