ارتش با صدور جوابیه‌ای به سخنان رئیس شورای اسلامی مشهد مبنی بر «به دستور وزیر راه و شهرسازی ارتش ملزم به بازگشایی بلوار نماز شد» واکنش نشان داد.
کد خبر: ۹۱۱۹۲۲۵
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالشرق نیروی زمینی ارتش به سخنان رئیس شورای اسلامی مشهد مبنی بر «به دستور وزیر راه و شهرسازی ارتش ملزم به بازگشایی بلوار نماز شد» با صدور جوابیه‌ای واکنش نشان داد.

متن این جوابیه به شرح زیر است:

با عنایت به ماده ۲۳ فصل ششم قانون مطبوعات، جوابیه ذیل در پاسخ به مطلب مندرج در مورخه ۹۷/۱۲/۰۶ در خبرگزاری‌های خراسان رضوی مبنی بر سخنان رئیس شورای اسلامی شهرمشهد با عنوان «به دستور وزیر راه و شهرسازی ارتش ملزم به بازگشایی بلوار نماز شد» برای تنویر افکار عمومی درج شود.

در پی درج سخنان رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر «به دستور وزیر راه و شهرسازی، ارتش ملزم به بازگشایی بلوار نماز شد» معروض می‌دارد که ارتش جمهوری اسلامی ایران فقط از طریق سلسله مراتب فرماندهی و هماهنگی با فرماندهان رده بالا و مصوبه شورای عالی شهرسازی اقدام به بازگشایی بلوار نماز کرده است و از آنجا که ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا انجام وظیفه کرده و هیچ‌کدام از اعضای هیات دولت در سلسله مراتب فرماندهی ارتش نبوده و ملزم به اجرای دستور نیستند.

بنابراین، ارتش جمهوری اسلامی ایران از آنجا که خدمتگزار مردم و در جهت برقراری امنیت و آسایش ملت غیور ایران اسلامی انجام وظیفه می‌کند، براساس حسن نیت و رفع مشکلات ترافیکی و مصوبه شورای عالی شهرسازی و کمک به زائرین و مجاورین حضرت رضا (ع) اقدام به بازگشایی بلوار نماز کرد.

ارشد نظامی آجا و فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالشرق

امیر سرتیپ ۲ ستاد رضا آذریان
ارسال نظرات
پر بیننده ها