شهردار زنجان با اشاره به اجراي پروژه فيبر نوري در زنجان افزود: اين پروژه در 56 كيلومتر با رقم اعتباري کمتر از 20 ميليارد تومان با شركت ايرانسل به صورت مشاركتي انجام مي‌شود.
کد خبر: ۹۱۱۹۲۲۴
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان،شهردار زنجان عنوان كرد: ارزش اين پروژه اين است كه ما به سمت شهر هوشمند حركت مي‌كنيم و نگاهمان نگاه هوشمندي است.

مسیح الله معصومی از افتتاح آرامستان شهرداری زنجان خبر داد و گفت: زیرساخت‌های آرامستان فراهم شده و از سال آینده دفن اموات در دو آرامستان بالا و پایین شهرداری ممنوع خواهد شد.

شهردار زنجان اظهار داشت: اگر همراهی مجموعه شورای شهر و شهرداری و همچنین همکاری استانی نبود، امروز موفق به اجرای پروژه سبزه‌میدان نمی‌شدیم‌ و پل گلشهر به این مرحله از اجرا نمی‌رسید.

وی با بیان اینکه اگر منصفانه و بدون غرض فعالیت‌های شهرداری را ارزیابی کنیم، تصریح کرد: شهرداری عملکرد خوبی داشته و رضایتمندی عمومی بیشتر شده است.

معصومی افتتاح پیاده راه سبزه میدان شهر زنجان را از جمله طرح های مهم انسان محور شهر زنجان اعلام کرد و خاطرنشان کرد: تحقق این مهم به نوبه خود به پویایی شهر منجر شده است.

وی افزایش شهرداری های مناطق از 2 به چهار، احداث پل گلشهر کاظیمه، عملیات اجرایی طرح مهم سبزه میدان را از پروژه های مهم شهری زنجان برشمرد که با همت مسئولان روند رو به رشد خود را طی می کند.

شهردار زنجان اضافه کرد: طبق برنامه ریزی ها، پل گلشهر کاظمیه، پارک بانوان غرب زنجان سال آینده به بهره برداری می رسد و علاوه بر آن نیز ساماندهای اتوبوسرنی زنجان اغاز می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه  در اجرای پروژه بزرگ سبزه‌میدان، نگاه اقتصادی مطرح نبوده و تلاش کردیم تا مباحث فرهنگی را در اولویت اجرای این پروژه قرار دهیم، تصریح کرد: پاکت مناقصه پروژه سبزه‌میدان چهارشنبه هفته جاری باز می شود و برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای است که بلافاصله بعد از باز شدن پاکت‌های مناقصه، شاهد اجرای پروژه سبزه‌میدان باشیم که قرار است به بهترین شکل ممکن و با بهترین مصالح اجرا شود.

معصومی  از نصب 50 المان نوروزی در زنجان برای زیبا سازی فضای شهری نوروز سال 98 خبرداد.

مسیح الله معصومی به افتتاح پروژه گلخانه مركزي در زنجان اشاره نمود و افزود: اين مركز چند كار را همزمان انجام مي‌دهد اولا اين گلخانه مركز تحقيقات گل و گياه است و در اين مركز شيوه كشت و نحوه آبدهي و گونه گل و درخت كاشته شده مورد بررسي قرار مي‌گيرد.

وی با اشاره به اينكه با اجراي اين پروژه در خريد گل و گياه خود كفا شديم خاطر نشان کرد: با اين پروژه از سال آينده در هزينه های بخش گل و گياه صرفه جويي مي‌شود كه سالانه بالغ بر 2.5 ميليارد تومان بوده و با فروش گل و گياه منبع درآمدي نيز براي شهرداري محسوب مي‌شود.

ارسال نظرات