خبرهای داغ:
رحمانی گفت:ما هر چه داریم به برکت وجود بانوان است و جمله از دامن زن، مرد به معراج می رود عملا در ایران اسلامی ایجاد شده است و از موفق ترین نیروهای ما، بانوان فرهنگی هستند و در مسوولیتهای خود بسیار موفق عمل کرده اند.
کد خبر: ۹۱۱۹۱۹۰
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، مراسم گرامیداشت مقام زن و تجلیل از بانوان ستادی آموزش و پرورش استان با حضور فرحناز مینایی پور، مدیرکل امور بانوان و مشاور وزیر آموزش و پرورش و جمعی از بانوان خانواده بزرگ آموزش و پرورش در سالن جلسات دفتر مدیرکل این اداره برگزار شد.

خیراله رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این مراسم ضمن تجلیل از مقام زن بیان کرد:ما هر چه داریم به برکت وجود بانوان است و جمله از دامن زن، مرد به معراج می رود عملا در ایران اسلامی ایجاد شده است و از موفق ترین نیروهای ما، بانوان فرهنگی هستند و در مسوولیتهای خود بسیار موفق عمل کرده اند.

وی گفت:امروز ما سربلندی وا ابهت و اقتدار ملت را مدیون شهدایی هستیم که در دامان مادران این سرزمین پرورش یافته اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد:قزوین استانی تاریخی و با فرهنگی غنی است که مردمی متدین در ان زندگی می کنند و شخصیتهای بزرگ عرفانی و فرهنگی شاخصه های استان هستند.

رحمانی با اشاره به شهید رجایی شخصیت برجسته استان قزوین عنوان کرد:امروز اگر مدیران ما می خواهند مدیریت درست ارایه دهند باید منش شهید رجایی را مدنظر قرار دهند.

وی افزود:شهید رجایی طوری عمل کرد که تا سالیان سال بر قلبها حکومت می کند زیرا گفتار و عمل وی با هم تطبیق داشت. امروز گاها گفتار و رفتار ما مسوولان بایکدیگر هماهنگ نیست و به گفتارمان عمل نمی کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد:اولین کلاس درس، کلاس درس مادران است که توانسته اند انسانهای بزرگی را پرورش دهند که نمونه ان شهید محمدرضایی است که در دامان مادری بزرگ دو شهید بزرگوار تقدیم انقلاب شده است.

رحمانی خاطرنشان کرد:در حوزه سند بنیادین به دنبال ایجاد فضایی برای دانش اموزان هستیم که پس از پایان تحصیل اماده ورود به صحنه زندگی اجتماعی شوند و لازم است فضایی ایجاد شود که دانش اموزان در همه ابعاد اجتماعی و انسانی تربیت شوند.

وی اضافه کرد:در حوزه رفتارهای اجتماعی متاسفانه نتوانسته ایم مدارس را به محیطی تبدیل کنیم که دختران رفتارهای مدیریتی را بیاموزند. امروز از هر پنج ازدواج سه ازدواج منجربه طلاق میشود که این امر نشانه این است که دانش اموزان در مسیر حیات طیبه پرورش نیافته اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد:باید مدرسه ای مهیا کنیم که دانش اموزان هم از محیط یادگیری لذت ببرند هم در ابعاد اجتماعی پرورش یابند.

رحمانی گفت:امیدواریم در سایه سند بنیادین و همت معلمان بتوانیم در استان مدارسی بسازیم که دانش اموزان بتوانند در چشم انداز سند تحپل بنیادین، در تراز انقلاب ظهور و بروز یابد.

وی اضافه کرد:امروز بانوان در نقش تربیت فرزند باید با حساسیت بیشتری به این امر بپردازند.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها