مسئول سازمان اردویی سپاه روح الله در گفتگو با بسیج:
مسئول سازمان اردویی سپاه روح الله گفت: جشنواره رهاورد سرزمین نور به منظور تقدیر از آثار برتر راهیان نور در اردوگاه خرمشهر برگزار می‌شود، هرساله از اول اردیبهشت‌ماه تا اردیبهشت سال بعد آثاری که در قالب راهیان نور جمع‌آوری می‌شود به صورت تخصصی داوری و از برگزیدگان این آثار در جشنواره رهاورد سرزمین نور به مدت یک هفته تجلیل می‌شود.
کد خبر: ۹۱۱۹۱۵۷
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰

سرهنگ پاسدار فرامرزی مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه روح الله در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی گفت: افرادی که می خواهند به شکل خودجوش به راهیان نور اعزام شوند باید از نواحی شهرستان های سپاه معرفی نامه رسمی دریافت کنند که این کار به دلیل ایجاد نظم و ارائه خدمات بهتر به زائرین انجام می شود.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر استفاده از ظرفیت راهیان نور گفت: خاطرات هشت سال دفاع مقدس یک ثروت عظم بوده و اگر بخواهیم که از آن بهره‌مند شویم بایستی برنامه های دقیقی برای این اردوهای معنوی اجرا شود.

وی افزود: برنامه های متوع فرهنگی برای زائرین در نظر گرفته شده است که با توجه به اهمیت این برنامه های فرهنگی تأکید بر استفاده از مدیران و راویان کاربلد و آموزش دیده است.

مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه روح الله تصریح کرد: در زمینه امنیت کاروان ها نیز معاینه فنی اتوبوس‌ها قبل از حرکت و اعزام اکیپ پزشکی و آمبولانس از جمله اقدامات انجام شده در طول این سفر چهار روزه خواهد بود.

سرهنگ پاسدار فرامرزی با اعلام اینکه جشنواره رهاورد سرزمین نور به منظور تقدیر از آثار برتر راهیان نور در اردوگاه خرمشهر برگزار می‌شود، گفت: هرساله از اول اردیبهشت‌ماه به مدت یک سال، آثاری که در قالب راهیان نور جمع‌آوری می‌شود به صورت تخصصی داوری و از برگزیدگان این آثار در جشنواره رهاورد سرزمین نور تجلیل می‌شود.

ارسال نظرات