خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان گفت: قدردانی از زحمات چندین ساله پاسداران بازنشسته دوران هشت سال دفاع مقدس یک اقدامی پسندیده که در مجموعه سپاه و بسیج تبدیل به یک فرهنگ ارزشمند شده است .
کد خبر: ۹۱۱۹۱۴۹
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، در شب یکشنبه با حضور فرمانده ناحیه سپاه، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ، مسئول بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت و روابط عمومی ناحیه از پاسداران بازنشسته سپاه هندیجان دیدار و تجلیل شد.

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد اظهار کرد: پاسداران بازنشسته دارای تجربیات گرانقدری هستند که جوانان پاسدار می توانند از این ظرفیت های موجود برای پیشرفت کار خودشان استفاده نمایند و دیدار از این بزرگواران موجب دلگرمی آنها می شود و اینگونه کارهای خوب با جدیت ادامه خواهد داشت.

وی افزود : بازگویی خاطرات دوران دفاع مقدس از زبان پاسداران بازنشسته واقعا درس آموز است چون در این خاطرات نکات مهمی درآن نهفته است که در اصل حماسه ها و ارشادت های کمتر گفته شده را بازگو می کنند که می توان اینگونه خاطرات را به نسل های جوان منتقل نمود .

در ادامه دیدار مسئول بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سرگرد پاسدار بهرام شنبدی تاکید داشت: احترام و ارزش گذاشتن به پاسداران بازنشسته در واقع ارج نهادن به سالها خدمت صادقانه در راه انقلاب و نظام است که وجود این بزرگواران در کنار پاسداران جوان و بسیجیان ارزشمند و تاثیرگذار است.

وی افزود: هر قدمی برای پاسداران بازنشسته برداشته شود بازهم کم است چرا که این پاسداران در دوران هشت ساله دفاع مقدس و در دوران پس ازجنگ در تمام مراسمات ملی و مذهبی حضوری فعال دارند که این حضورها همچنان ادامه دارد و در اکنون در قالب کانون ساماندهی شده اند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها