رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اهر در جمع تعدادی از خانواده شهدای این شهرستان، با بیان اینکه اگر امروز کشور ما دارای قدرت و اقتدار و امنیت است در سایه شهداست، گفت: مردم ایران در هر طبقه و دارای هر تفکری نسبت به شهدا و تکریم آن ها ارزش و اعتقاد خاصی قائل هستند.
کد خبر: ۹۱۱۹۱۴۰
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، احمد ابراهیمی با اشاره به بخشی از اهداف تشکیل بنیاد شهید امور ایثارگران گفت: یکی از اهداف تشکیل این نهاد انقلابی، احیا، حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و هدف دوم حضرت امام خمینی (ره) زنده نگه‌داشتن یاد شهیدان و حفظ آثار شهدا بود.

وی با بیان اینکه دو نگرش در مورد مرگ وجود دارد عنوان کرد: عده‌ای عقیده دارند که زندگی با مرگ تمام می‌شود ولی عده‌ای دیگر که از موحدان هستند مرگ را سرآغاز زندگی جدید و تولدی دیگر را می‌دانند و در این میان شریف‌ترین مرگ شهادت است.

وی بابیان اینکه حضرت علی (ع) فرمودند هیچ مقامی بالاتر از شهادت وجود ندارد گفت: شاید دلیل بالا بودن مقام شهادت این است که انسان در مقابل هر خدمتی منتظر پاداش است ولی در شهادت این‌گونه نیست و شهید جان خود را درراه خدا و برای همنوعان خود تقدیم می‌کند که درنتیجه شهادت به‌عنوان احسن کمالات مطرح می‌شود.

ارسال نظرات