فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با حضور در اردوگاه شهید شوکت پور اندیمشک ضمن استقبال از کاروان راهیان نور دانشجویی استان، مشکلات این اردوگاه و کاروان ها را بررسی کرد.
کد خبر: ۹۱۱۹۱۲۴
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با حضور در اردوگاه شهید شوکت پور اندیمشک از دانشجویان کاروان راهیان نور دانشگاههای استان استقبال کرد.
سرهنگ پاسدار حمید دامغانی ضمن بازدید از این اردوگاه و گفتگو‌با دانشجویان و مسئولین اردوگاه به بررسی مشکلات اردوگاه پرداخت و از دست اندرکاران اردوگاه خواست در خدما رسانی به زائران شهدا تمام تلاش خود را بکار گیرند.
وی ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در خدمت رسانی به زائران شهدا در کربلای ایران با تاکید بر اثرگذاری این اردو در ذهن و فکر نیل جوان شرکت کننده بر برنامه ریزی و هدفمند بودن برنامه های اردوگاه تاکید کرد.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان همچنین با بیان اینکه دانشجویان افسران جنگ نرم و آینده سازان انقلاب اسلامی و پیش برندگان گام دوم انقلاب هستند بر توجه به خواسته های رهبر انقلاب اسلامی در اثرگذار بودن این اردوها و بازخورد آن در دانشگاه ها تصریح کرد و از دانشجویان خواست تا رسالت زینبی خود را در بازگشت از این اردو در دانشگاه ها انجام دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها