توسط مسئول پایگاه بسیج انصارالحسین شرکت مارگارین برگزار می شود
به مناسبت بزرگداشت مقام شهدا و همزمان شش نهال سرو به نام شش شهید سرو قامت شرکت مارگارین در محل یادمان شهدای این کارخانه با حضور خانواده معظم شهدا در روز سه شنبه 21 اسفند ماه کاشته می شود.
کد خبر: ۹۱۱۹۱۲۱
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۹

به گزارش سرویس تهران  خبرگزاری بسیج، سید حسین پرورش، مسئول پایگاه بسیج انصارالحسین شرکت مارگارین با اعلام این خبر گفت: یادواره شهدای شرکت مارگارین از ساعت 14 تا 16 روز سه شنبه 21 اسفند ماه مصادف با آخرین روز از هفته درختکاری، با حضور خانواده معظم شهدا،  رئیس محیط زیست تهران، معاون استاندار و فرماندار ویژه ری، مدیر محیط زیست شهرستان ری، شهردار منطقه 20 ، بخشدار قلعه نو، فرماندهان سپاه ناحیه ری و گروه موزیک نظامی در محل نمازخانه این شرکت برگزار می شود.    

وی با اشاره به اینکه کارخانه مارگارین به عنوان واحد صنعتی سبز و دوستدار محیط زیست معرفی شده است، اظهار داشت: همه کارگران و پرسنل این شرکت روز سه شنبه 21 اسفند ماه یک نهال در محوطه شرکت خواهند کاشت که هر نهال به نام آنها پلاک می خورد.  

پرورش، با اشاره به اینکه یادمان شهدای کارگری تا کنون در هیچ واحد صنعتی نصب نشده است، افزود: همزمان با روز بزرگداشت مقام شهدا، نخستین یادمان شهدای کارگر کشور، در محوطه شرکت مارگارین رونمایی می شود. این سازه فلزی به ارتفاع سه متر و مساحت حدود 9 مترمربع، بسیار زیبا طراحی شده که دارای شش هلال به عنوان نماد شش شهید شرکت مارگارین همراه با تصاویر شهدا است. یادمان شهدا در یکی از بهترین و پرتردد ترین مکان های شرکت نزدیک میدان پرچم، سالن ورزشی و مدیریت نصب شده است.   

ارسال نظرات