فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: مردم سیستان و بلوچستان و آحاد رزمندگان جز کم نظیرترین افرادی هستند که در پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم این راه تلاش و مجاهدت‌های بسیاری جهت مایوس کردن دشمن در این نقطه کرده و در تبعیت پذیری محض از ولایت فقیه که امروز رهبر معظم سکاندار این جریان الهی است سنگ تمام گذاشته اند.
کد خبر: ۹۱۱۹۰۳۹
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار امان اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: سپاه سلمان در دو ماموریت امنیتی و بسیج ایفای خدمت می‌کند که هیچ یک از سپاه‌های استانی دیگر این ماموریت را ندارد که در حوزه‌های بسیج جزرده‌های موفق در سطح کشور است.

وی افزود: سپاه سلمان درموضوعات طرح اعتلاف، قرارگاه جوادالائمه، گردانهای امام حسین، کوثر و بیت المقدس توفیقات بسیاری ارزشمندی را داشته است.
 
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مردم استان سیستان و بلوچستان و آحاد رزمندگان جز کم نظیرترین افرادی هستند که در پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم این راه تلاش و مجاهدت‌های بسیاری جهت مایوس کردن دشمن در این نقطه و تبعیت پذیری محض از ولایت فقیه که امروز رهبر معظم سکاندار این جریان الهی است سنگ تمام گذاشته اند.
 
سردار گشتاسبی با تاکید بر این مطلب که در دوران دفاع مقدس شهیدانی مانند میرحسینی، هراتی، اسکندری ها و ... را تقدیم نظام کرده اند در حالی که در حوزه جنوب شرق درگیر مبارزه با ایادی استکبار و گروهک های معاند است، این پاسداران و بسیجیان در عرصه های مختلف آماده تلاش، ایثارگری و مجاهدت در راه دفاع از اسلام و انقلاب هستند.
 
این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: پاسداران و بسیجیان استان سیستان و بلوچستان نمی گذارند ذره ای نگرانی در حوزه این استان به مقام معظم رهبری وارد شودو تا آخرین قطره خون خودمان آماده ایثارگری و شهادت در این مسیر الهی و نورانی خواهیم بود.
 
ارسال نظرات