در گفت و گو با بسیج بیان شد:

اعزام خبرنگاران به مناطق عملیاتی

مسئول روابط عمومی سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان از اعزام خبرنگاران به مناطق عملیاتی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۹۰۲۸
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرگرد پاسدار ذوالفقار یوسفی در گفت و گو با خبرنگار ما با تسلیت شهادت امام هادی علیه السلام اظهار کرد: خبرنگاران استان چهارمحال و بختیاری در قالب یک کاروان به مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه انعکاس خبری راهیان نور موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، معرفی تاریخ ایستادگی و مقاومت رزمندگان و شهدا در برابر دشمنان اسلام می‌شود، عنوان داشت: با ترویج فرهنگ شهدا می توان در برابر تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن ایستاد که این مهم با همت و تلاش رسانه ها امکان پذیر است.

این مقام مسئول بیان داشت: خبرنگاران با حضور در مناطق عملیاتی می توانند با حس و حال معنوی جوانان و نوجوانان از نزدیک روبه رو شوند که به قطعیت می توان گفت این حس و حال معنوی  در هیچ برنامه ای به این اندازه وجود ندارد.

یوسفی با تاکید بر اینکه فعالان رسانه ای باید با قلم و هنر خود دینشان را به شهدا ادا کنند گفت: متاسفانه بعد از گذشت سالیان دراز از دوران دفاع مقدس همچنان ناگفته هایی از رشادتها و دلیرمردی شهدا و رزمندگان ناگفته مانده است که این وظیفه خبرنگاران می باشد که به این مهم بپردازند و این حقایق ناگفته را به نسل جوان و نسل های بعدی منتقل نمایند.

وی افزود: راهیان نور برنامه بزرگ فرهنگی، اعتقادی است که زسانه ها می توانند با تخصص رسانه ای خود این اتفاق عظیم فرهنگب و اعتقادی را به جامعه منعکس کنند.

مسئول روابط عمومی سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام تصریح کرد: هدف از راهیان نور انتقال فرهنگ، شهادت، ایثار و از خود گذشتگی به نسل جوان می باشد.

ارسال نظرات