مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به وجود 422 کانون در مساجد استان وجود دارد گفت: بیش از 50 هزار نفر از کودکان، جوانان و نوجواناندر این کانون ها عضو هستند.
کد خبر: ۹۱۱۹۰۱۱
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ جواد کارگران در دیدار منتخبین کانون های فرهنگی هنری مساجد با امام‌جمعه شهرکرد که به مناسبت  سالروز تاسیس ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، گفت: 26 سال از عمر کانون های فرهنگی و هنری می گذرد و در این سال ها کانون ها نقش موثری در جذب جوانان و نوجوانان به کانون مسجد ایفا کرده اند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به وجود 422 کانون در مساجد چهارمحال و بختیاری، تصریح کرد: بیش از 50 هزار نفر از کودکان، جوانان و نوجوانان استان در کانون های فرهنگی هنری مساجد جذب شده و به فعالیت های فرهنگی و هنری می پردازند.

 

کارگران بابیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان از فعال ترین کانون های کشور به شمار می روند، تصریح کرد: کسب رتبه های برتر مسابقات قرآنی، گروه سرود، طرح غنی سازی اوقات فراغت و جشنواره های ادبی و هنری بخشی از فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هم اینک کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در حوزه های کارآفرینی، اقتصاد مقاومتی، امور قرآنی و تربیتی، صنایع دستی و فعالیت های ورزشی فعال است.

 

کارگران خاطرنشان کرد: امید می رود با فعالیت بیش از پیش کانون های فرهنگی هنری شاهد جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به مساجد و تربیت انسان های طراز اسلامی باشیم.

ارسال نظرات