رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز در گفتگو با «بسیج»؛
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز گفت : ویزیت رایگان پزشکان درمنطقه جعفرآباد محمدشهر به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز، نظام پرستاری استان البرز و شورای دانشجویی نظام پرستاری اجرا شد.
کد خبر: ۹۱۱۸۹۸۶
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، دکتر علی جمال محمدی رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت : با حضور متخصص اطفال، پزشک عمومی و دانشجویان پرستاری، خدمات پزشکی شامل تست قندخون و فشارخون و آموزش های لازم در خصوص بیماری های فشارخون و دیابت توسط شورای دانشجویی نظام پرستاری و ویزیت رایگان پزشکی توسط پزشکان حاضر در برنامه به ساکنین منطقه جعفرآباد محمد شهر ارائه گردید.

اجرای ویزیت رایگان پزشکان درمنطقه جعفرآباد محمدشهر

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز گفت : با همکاری نظام پرستاری استان البرز و شورای دانشجویی نظام پرستاری توانستیم نزدیک به ۱۳۰ نفر از ساکنین را به صورت رایگان ویزیت نمائیم.

وی افزود : در این برنامه دانشجویان پرستاری به انجام تست قندخون و فشارخون رایگان و پزشکان متخصص و عمومی به انجام ویزیت رایگان پزشکی مراجعه کنندگان پرداختند و مشاوره های لازم به این عزیزان داده شد.

وی ادامه داد : در این برنامه به صورت رایگان از مراجعه کنندگان تست قند و فشارخون انجام شد و آموزش های لازم درخصوص بیماری های دیابت و فشارخون داده شد.

اجرای ویزیت رایگان پزشکان درمنطقه جعفرآباد محمدشهر

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز تصریح کرد : خوشبختانه عموم مراجعه کنندگان از برگزاری این برنامه رضایت کامل داشتند و خواستار برگزاری این گونه برنامه ها در هفته های آینده شدند.

اجرای ویزیت رایگان پزشکان درمنطقه جعفرآباد محمدشهر

دکتر علی جمال محمدی در پایان خاطر نشان کرد : از نظام پرستاری استان البرز، شورای دانشجویی نظام پرستاری و تمام کسانی که به نوعی با کمک و تلاش خود، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز را در برگزاری هرچه بهتر این برنامه یاری کردند تشکر می نمایم.

ارسال نظرات