سردار سالار ابنوش معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج در یادواره شهید غلامحسین بهرسی در گناوه گفت: شعار تفکر لیبرالی همیشه ما نمی توانیم است و توصیه اش به مردم ومسئولان کرنش در مقابل قدرتهای پوشالی استکبار بوده است.
کد خبر: ۹۱۱۸۹۶۳
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳
توصیه تفکر پلید وواداده لیبرال از روز اول انقلاب، «تسلیم» بوده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، سردار ابنوش ابراز داشت: لیبرال‌ها که به هر دلیلی در ابتدای انقلاب، مسئول بودند می‌گفتند با قال الصادق و قال الباقر وتحجر نمی‌شود حکومت داری نمود چرا که اسلام مربوط به ۱۴۰۰ سال پیش و امروز قدرت‌های جهانی دارای موشک و هواپیما وجت می‌باشند وبا دینداری نمی‌توانیم با ان‌ها مقابله کنیم.
وی افزود: طول نکشید که به برکت همین قال الصادق و قال الباقر (ع) توانستیم در صنعت هوایی. دریایی. موشک، نانو. پالایشگاه و استخراج نفت و گاز وساخت زیر دریایی، بسیاری از شاخصه‌های ابر قدرتی را بدست اوریم.
این یادگار هشت سال دفاع مقدس افزود: امروز استکبار فهمید است که رمز پیشرفت ما ورسیدن به قله‌های افتخار بهره مندی از ولایت و اهل بیت (ع) است و می‌خواهد جلوی پیشرفت مارا بگیرد.
سردار ابنوش تصریخ نمود: دشمن در حال نفس‌های اخر خود می‌باشد و در این لحظات مرگ خود باردیگر اخرین داشته‌های خودرا در جهت ضربه زدن به معیشت و نارضایتی به کار بسته است که بار دیگر در ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان ان‌ها فرود امد.
معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج گفت: اقتصاد ایران به مدیران جهادگری، چون شهید همدانی و قاسم سلیمانی نیاز دارد تا جنگ اقتصادی و روانی که نشان‌گر عجز دشمن در برابر توان نظامی و علمی نظام جمهوری اسلامی است، خنثی شود.
در این یادواره مثنوی شهداء توسط یکی از همرزمان شهداء و مرثیه خوانی و ذکر خاطراتی توسط یکی از همرزمان شهدا ء. اجرا شد. / پایان پیام
ارسال نظرات