خبرهای داغ:
سرپرست فرمانده انتظامي شهرستان " تاکستان" از کشف 120 راس احشام سرقتی از یک باند حرفه ای در این شهرستان خبر داد
کد خبر: ۹۱۱۸۹۵۹
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ دوم " کورش عزیزی " فرمانده انتظامی شهرتان تاکستان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در از این شهرستان، کارگروه ویژه ای برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در پلیس آگاهی تشکیل و موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامي شهرستان تاکستان ادامه داد: پس از اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی و گشت های مضاعف و مراقبت های نامحسوس ماموران موفق به کشف سر نخ هایی از سارقان شده و با انجام تخقیقات و بررسی های لازم چند سارق حرفه ای را در یکی از استان ها غربی کشور شناسایی کردند.
وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی با شناسایی مخفیگاه سارقان در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه 4 نفر را دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان تاکستان منتقل کردند.
این مقام مسئول اضافه کرد: متهمان در بازجویی فنی ماموران به یک فقره سرقت احشام در سطح شهرستان تاکستان اعتراف و ضمن معرفی مالخر و دستگیری وی در این خصوص 120 راس دام سرقتی کشف و تحویل مالباختگان شد .
سرهنگ عزیزی در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

1010/ی20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها