مسئول اجرایی سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) تهران بزرگ در همایش سردار بی ادعا و طلایه داران خیبر گفت: شهادت فرماندهان نه تنها رزمندگان ما را سرخورده و ناامید نمی کرد بلکه عَلَم مقاومت و نبرد، از دست کسی به دیگری سپرده می شد.
کد خبر: ۹۱۱۸۹۵۷
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سرهنگ اصحاب کریمی، معاون اجرایی سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) تهران بزرگ در همایش سردار بی ادعا و طلایه داران خیبر اظهار داشت: این روزها مصادف است با ایامی که رزمندگان ما پیروزمندانه در عملیات خیبر شرکت کردند و تاثیرات شگرفی در کارنامه دفاع مقدس به جا گذاشتند و زمینه ساز ورود به عملیات بدر شدند.

وی درخصوص اهداف عملیات خیبر که با دستور مستقیم حضرت امام(ره) صورت پذیرفت، ابراز داشت: این عملیات به دستور مستقیم حضرت امام خمینی(ره) صورت پذیرفت. ایشان تاکید داشتند که جزایر باید در دست نیروهای خودی باشد و این اتفاق رخ داد، اما متاسفانه در این عملیات، شهید همت و در عملیات بدر شهید باکری را از دست دادیم. فرماندهانی که از بهترین و درخشان ترین سرداران جبهه بودند و به فیض شهادت نائل آمدند.

وی در پایان و در رابطه با تاثیر شهادت فرماندهان بر روحیه رزمندگان خاطرنشان کرد: شهادت فرماندهان در جنگ تحمیلی تاثیر بسیاری در افزایش انگیزه و روحیه جهادی رزمندگان داشت لذا آنان با شنیدن خبر شهادت فرماندهانشان نه تنها سرخورده و ناامید نمی شدند بلکه عَلَم مقاومت و نبرد، از دست کسی به دیگری سپرده می شد و با شور و اشتیاق وصف ناشدنی، کار با روحیه بالاتری انجام می شد. به قول شهید مظلوم بهشتی(ره): «هر چه ما را بکشید مردم ما بیدار تر می شوند». 

ارسال نظرات