نخبه بسیجی، رضا گیلان ، از اجرایی شدن طرح " سیستم هوشمند ضد سرقت خودرو "در استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۸۹۰۸
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، نخبه بسیجی، رضا گیلان ، در گفتگو با خبرنگار ما ، در خصوص اجرایی شدن طرح "سیستم هوشمند ضد سرقت خودرو " گفت:  این طرح دارای تاییدیه بسیج علمی پژوهشی ، پارک علم و فناوری ، مرکز تحقیقات ایران خودرو و مرکز مالکیت های معنوی می باشد.

 وی ادامه داد: کارکرد این سیستم بدین شکل است که پس از خاموش شدن خودرو با زدن ریموت کنترل ، سیستم اقدام به قفل کردن فلایویل می کند  و از انجا که فلایویل نقش کلیدی در موتور دارد و با قفل شدن آن ، خودرو نه استارت می خورد و نه حرکت می کند و برعکس دزدگیر ها و سیستم های امنیتی دیگر ، درون موتور قرار دارد و دسترسی به آن زمان بر است.

این نخبه بسیجی ، بیان داشت: نمونه اولیه این محصول در سازمان بسیج علمی پژوهشی و نمونه تجاری آن در مرکز تحقیقات ایران خودرو قرار دارد و با افتخار می توان گفت این محصول هیچ گونه نمونه داخلی و خارجی ندارد و به امید خدا تولید انبوه آن در تامین قطعات ایرانخودرو شروع می شود.

وی افزود: این طرح در ابتدا یک ایده بود و برای اجرایی شدن آن به جاهای مختلفی مراجعه کردم و سازمان بسیج علمی پژوهشی استان ایلام ، بهترین حمایت و استقبال از طرح را داشت .

این نخبه بسیجی ، اظهار کرد: تسهیلات دریافتی از سازمان بسیج علمی پژوهشی برای اجرا شدن طرح ، سه میلیون تومان وام بلاعوض بود که با همان مقدار توانستم نمونه ساده و اولیه را بسازم .

وی در پایان گفت: اجرایی شدن این طرح میزان سرقت خودرو ها را به حداقل خواهد رساند و برای سارقان خودرو یک کابوس خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار