استاندار خراسان رضوی ضمن بیان این که باید نگاه خودمان را نسبت به کارآفرین و سرمایه گذار عوض کنیم، اضافه کرد: تربیت اقتصادی نشده ایم.
کد خبر: ۹۱۱۸۸۹۳
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی در جریان سفر خود به شهرستان خوشاب و بعد از انعقاد تفاهم نامه معین‌های اقتصادی در جمع مردم و مسئولان محلی گفت: انتطار من از همه این است که نگاه خودمان را نسبت به کارآفرین و سرمایه گذار عوض کنیم، چون در این صورت فرصت‌های زیادی از دست خواهیم داد.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: جمهوری اسلامی در حوزه سیاسی موفق بود، چون در چهل سال گذشته همه ارکان حکومت توسط مردم انتخاب می‌شوند، و همچنین در حوزه امنیتی و نظامی هم توفیقاتی داشتیم که اگر به سمت سوریه یا یمن می‌رویم به منظور امنیت داخل کشور است بهرحال باید دانست که امروزه دامنه امنیت کشور‌ها در درون کشور‌ها تامین نمی‌شود همانطور که ناو‌های آمریکا در اقیانوس هند هستند.

وی در همین راستا اضافه کرد: در حوزه عمرانی و آبادانی هم فعالیت‌های بسیار زیادی صورت گرفته است که کارنامه درخشانی محسوب می‌شود.

رزم حسینی ضمن بیان این که هدف اقتصاد ارتقاء رفاه اجتماعی جامعه است و باید تحول واقعی در شهرستان‌ها ایجاد شود، افزود: حالا که می‌خواهیم پیشرفت کنیم چه کسی باید بین درآمد و هزینه توازن برقرار کند؟

وی اذعان کرد: ما می‌خواهیم بروکراسی نحس اداری را از بین ببریم لذا باید بگوئیم کارنامه فرمانداران در سراسر استان مبتنی بر ارزش اقتصادی خواهد بود.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: ما تربیت اقتصادی نشده ایم این در حالی است که دنیا چهل پنجاه سال پیش این کار را انجام داده اند و نتایج آن را هم دیده اند لذا باید روی رونق اقتصادی توجه بیشتری بشود.

رزم حسینی اذعان کرد: برای اقتصاد مردمی به مجاهد اقتصادی نیاز داریم و انتطار من از همه این است که نگاه خودمان را نسبت به کارآفرین و سرمایه گذار عوض کنیم
ارسال نظرات
پر بیننده ها