رزمنده جنگ ۳۳ روزه لبنان گفت: قطعا انقلاب اسلامی به ظهور منتهی خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۱۸۸۷۵
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ یادواره شهدای منطقه هپکو اراک شب گذشته  با روایتگری سردار سید صادق موسوی از رزمندگان جنگ ۳۳ روزه لبنان و همرزم شهید همت و حضور جمعی از مردم شهید پرور اراک برگزار شد.

در این مراسم سردار سید صادق موسوی با بیان خاطراتی از شهید همت گفت: تا به حال هیچ کسی را به تواضع شهید همت ندیده ام. او در میدان عملیات مانند شیر، شجاع و در مقابل بسیجیان مانند خاک، متواضع بود.

وی افزود: بی جهت نیست که شهید همت بعد از شهادتش نیز کارهای بزرگی انجام می دهد. این که می گویند شهدا زنده اند به واقع درست است.

سردار موسوی با بیان خاطره ای از جنگ ۳۳ روزه لبنان صحبت هایش را ادامه داد و گفت: در این جنگ کمک شهدا کاملا مشهود و واضح بود. یکی از افسران تیپ گولانی اسرائیل خودش تعریف کرده است که در میدان جنگ با چشم خود دیدم که شخصی سوار بر اسب به سمتم آمد و با شمشیر دستم را قطع کرد و این فرد هنوز هم زنده است و یک دستش قطع شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه یقینا یک تحول غیر عادی در دنیا در حال رخ دادن است، تاکید کرد: اگر تعداد شهدای انقلاب اسلامی را با شهدای کل تاریخ اسلام بعد از ائمه اطهار (ع) مقایسه کنیم، معلوم می شود که امری غیرعادی در حال رخ دادن است.

رزمنده جنگ ۳۳ روزه لبنان ادامه داد: در هر ۱۰۰ سال بعد از ائمه اطهار(ع) یک یا دو شهید در راه اسلام به درجه شهادت رسیده اند اما در حال حاضر سالیانه چند صد شهید تقدیم راه اسلام می شود. یکی از بزرگان معتقد بود که این امری عادی نیست و قطعا انقلاب اسلامی به ظهور منتهی خواهد شد.

همرزم شهید همت با اشاره به صحبت رهبر انقلاب بیان کرد: در جای جای تاریخ اسلام فراز و نشیب وجود داشته است. این پیام رهبری که جهان را در مرحله پیچ تاریخی دانستند، این پیچ تاریخی ان شا الله ظهور حضرت حجت(عج) خواهد بود و ان شا الله چشممان به جمال ایشان منور خواهد شد.

در پایان این مراسم از خانواده شهدای منطقه هپکو با حضور سردار موسوی تقدیر شد.

ارسال نظرات