چهارمین جشنواره تجلیل از نوآوری های بسیجیان و حلقه های صالحین در صنعت استان در تالار مجتمع سنگ آهن گل گهر سیرجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۸۸۷۰
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸

به گزارش سرویس  کارگری خبرگزاری بسیج، از استان کرمان، در این جشنواره مدیر کل کار ، تعاون و رفاه اجتماعی گفت : با توجه به ایفای نقش کارگران در تولید و نقش نوآوری و ابتکار و خلاقیت در کار و کاهش وابستگی و همچنین تولید و بهره وری بیشتر کارگران بسیجی واحد های مختلف صنعتی در بخش خلاقیت و نوآوری فعال شدند تا با ارائه و اجرای طرح ها به هدفی واحد که همانا استقلال و کاهش وابستگی به بیگانگان می باشد برسیم.

رضا اسماعیلی افزود : در اجرای این طرح  جمعی از بسیجیان و حلقه های صالحین کارخانجات شرکت کردند که 30 طرح پس از اراِئه به جشنواره رسید و از بین آنان 3 طرح برگزیده پذیرفته شد.

وی گفت : طرح های انتخابی که امروز از آنان تجلیل شد ، آقای محمد امیری از گل گهر سیرجان با طرح بهینه سازی بخش گذاری چاله های آتش باری معادن بوده است.

طرح دوم از آقای احمد محمدی از مجتمع مس شهید باهنر کرمان به همراه محمد حسین ملاحسنی از شرکت بارز کرمان با طرح دستگاه کولینگ آل استیل یا دستگاهای سرد کننده قطعات.

 طرح سوم از اقای سید محسن قوامی از مجتمع مس باهنر کرمان با طراحی و اجرای بهینه سازی توان کوره بود.

در ادامه این جشنواره سرهنگ حسین باقری مسئول بسیج کارگری استان کرمان هدف ازاین جشنواره را نوآوری و خلاقیت در کارگران بسیجی عنوان کرد و گفت : با روحیه تعاون و خلاقیت می توان بر مشکلات غلبه کرد و استقلال و اقتدار را حفظ کرد.

در پایان جشنواره هم از برگزیدگان طرح نوآوری و خلاقیت بیسجیان در صنایع و معادن استان تجلیل شد.

و در انتها میثاق نامه حمایت از بیانیه گام دوم انقلاب توسط کارگران بسیجی استان کرمان به امضا رسید .

  

عکسها : 
ارسال نظرات