خبرهای داغ:

دیدار فرمانده سپاه ناحیه شوش و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه با دوخانواده شهید

به گزارش پایگاه خبری بسیج ؛ظهر امروز ۱۸اسفند ۹۷ سروان پاسدار علیرضا ایمانی فرمانده سپاه ناحیه شوش بهمراه چند تن دیگر از عوامل سپاه به دیدار دو خانواده شهید رفتند.
کد خبر: ۹۱۱۸۸۶۰
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۹

سروان ایمانی در دیدار با خانواده شهید صادق آگه حمیدآبادی ضمن تاکید بر جایگاه والای شهادت گفت:بی شک شهدا چراغ را انقلاب و بشریت هستند.

سروان ایمانی در ادامه خطاب به والدین شهید گفت:جایگاه شما نزد خدا محفوظ است و آن هم بدلیل پرورش یک جوان شجاع که در سن ۱۶ سالگی برای حفظ خاک وطن خود از خون خود گذشت.
تآثر فرماندهی سپاه از اقدام بزدلانه کومله

در دیدار پرسنل سپاه با خانواده دوار پس از شنیدن سرگذشت شهادت فرزند خانواده و اسارت پدر فضای حزن جلسه را فرا گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا دانیالی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شوش دانیال علیه السلام با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری شهدا مانند آیات قران مقدسند از اهمیت جایگاه شهید و شهادت گفت و افزود؛ما در این برهه زمانی و در چهلمین سالگرد انقلاب میبایست به برکت این امنیت و آرامش که حاصل خون این شهیدان است بیش از پیش اعمال و رفتار شهدا را سرلوحه کارمان قرار دهیم.

 

در ادامه سروان ایمانی ضمن ابراز همدردی با این خانواده بیان داشت؛برنامه هایی تدوین شده که بیشتر بتوانیم چهره شهدا را به جامعه معرفی کنیم تا یاد شهدا چراغ راه خانواده های ما شود.

ایمانی در پایان از خانواده های شهدا طلب حلالیت کرد و از آنها خواست که در پیشگاه خداوند برای خدمت به شهدا و خلق دعا کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها