خبرهای داغ:

کسب مقام استانی بسیجیان دانش آموز هندیجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، دانش آموزان بسیجی مقطع تحصیلی متوسطه مدارس هندیجان در شانزدهمین جشنواره قرآن، عترت و نماز استان خوزستان به میزبانی بندر امام خمینی (ره) موفق به کسب ۱۰ مقام برتری شدند.
کد خبر: ۹۱۱۸۸۵۸
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۸

 مسئول بسیج فرهنگیان هندیجان خانم الهام حیاتی اظهار داشت : با تلاش و همت دانش آموزان بسیجی در مقطع تحصیلی متوسطه مدارس پسران و دختران هندیجان در شانزدهمین جشنواره قرآن، عترت و نماز قطب ۳ استان خوزستان موفق شدند با زحمات فراوان و پشتکار بی نظیر خود در میان شهرهای استان با کسب ۱۰ مقام برتر دومی و سومی افتخارات بزرگی را به مردم هندیجان هدیه دادند.

وی افزود: دانش آموزان بسیجی هندیجان در رشته های احکام ، مداحی ، تفسیر ، صحیفه سجادیه ، حفظ و قراعت قرآن دختران و پسران با توکل برخدا و اهل بیت(ع) با همت خود و حمایت مدیر آموزش و پرورش هندیجان با سرافرازی ۱۰ عنوان برتر را کسب نمودند که از همه دانش آموزان تقدیر و تشکر می شود .

وی بابیان استعداد های خوب دانش آموزان هندیجان در رقابت های علمی و مذهبی و ورزشی در استان گفت: نونهالان ، نوجوانان و جوانان دانش آموز بسیجی در تمام مدارس هندیجان دختر و پسر دارای استعدادهای بی نظیری هستند که درمسابقات و جشنوارها جزعی از برترین ها هستند و همیشه در استان صاحب مقام های برتر در میان دیگر دانش آموزان شهرهای استان هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها