نتایج هفته پایانی لیگ فوتبال استان:

میبدی‌ها در دقیقه ۹۶ جام را از دستان مربی اشکذری گرفتند/ اشکذر با مقام چهارمی لیگ را به پایان رساند

از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان یزد، تیم فوتبال فرانتک اشکذر، در آخرین بازی فصل لیگ برتر فوتبال استان یزد مقابل تندیس زارچ قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۱۱۸۸۴۶
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان یزد، تیم فوتبال فرانتک اشکذر، در آخرین بازی فصل لیگ برتر فوتبال استان یزد مقابل تندیس زارچ قرار گرفتند.
تیم فوتبال فرانتک در حالی رو در روی میهمان خود صف‌آرایی می‌کرد که می‌توانست با پیروزی در این دیدار و باخت حریف‌های مهریزی و میبدی خود به قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان یزد دست یابد.
اشکذر که تنها برای پیروزی به میدان رفته بود با در نظر گرفتن سایر نتایج بازی‌های همزمان لیگ به دروازه میزبان حملات زیادی را ترتیب داد، ولی در دو نیمه نتوانست دروازه حریف سنتی خود را باز کند.
تندیس بدون نگرانی از سایر نتایج لیگ برتر با یک بازی دفاعی توانست از زد حمله‌های خود به خوبی استفاده کند و دروازه اشکذر را دو بار باز کند.
در دیگر بازی‌های همزمان لیگ استان یزد تیم فوتبال میرک کیش مهریز با مربیگری علی محمد دهقان اشکذری توانست با نتیجه سه بر صفر از ابومسلم یزد ببرد وتا دقایق پایانی بازی خود را برای جشن قهرمانی لیگ آماده کند، ولی این تیم فوتبال مهربد میبد بود که با گل برتری خود در دقیقه ششم وقت‌های تلف شده نیمه دوم، جام قهرمانی لیگ برتر استان را به نام خود ثبت کرد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات
آخرین اخبار