آئین وحدت‌بخش و عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رستاق در میعادگاه نماز جمعه عزآباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۸۸۴۴
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، حجت‌الاسلام دلاوری امام‌جمعه رستاق ضمن گرامیداشت یاد امام راحل ره و شهدا به‌ویژه شهدای عملیات بدر و شهیدان مهدی باکری و شهید همت به موضوع کانون‌های فرهنگی مساجد پرداخت و گفت: کانون‌های فرهنگی مساجد هسته‌های مقاومت در مقابل جنگ نرم دشمنان هستند.
خطیب جمعه رستاق گفت: یکی از مصادیق زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و نهادینه کردن روحیه ایثار و شهادت‌طلبی در جوانان همین کاروان‌های راهیان نور است.
دلاوری با اشاره سوم ماه رجب شهادت امام هادی علیه‌السلام زندگانی این امام همام را الگویی کامل برای مسئولان دانست و تصریح کرد: ساده زیستی ایشان درسی برای مسئولان باید باشد، مسئولی که حقوق نجومی وزندگی اشرافی دارد نمی‌تواند درد و رنج مردم مستضعف را درک کند.
وی در ادامه با بیان این‌که آن حضرت با تشکیل و تقویت شبکه وکالت در زمانی که خود حضرت در حصر و شیعه در فشار و تحریم حکومت عباسی بود این تحریم‌ها را مهار کردند، گفت: امروز دولت می‌تواند از نیروی عظیم بسیج به‌عنوان یک شبکه ارتباطی مسئله توزیع اقلام را حل کند و جلوی بی‌عدالتی‌ها را بگیرد.
خطیب جمعه رستاق در پایان به عبرت گیری کره شمالی از برجام سخن گفت و بیان کرد: رهبر کره شمالی به‌خوبی دریافته است آمریکا قابل‌اعتماد نیست و فقط دنبال امتیاز گیری است، سخنی که بار‌ها مقام معظم رهبری تاکید کردند، ولی برخی از مسئولان توجه نکرده و متاسفانه عده‌ای هم هنوز به دنبال برجام دو و سه هستند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات