عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با بیان اینکه نظام سلطه تلاش دارد با نفوذ فرهنگی به اهداف خود برسد، فضای مجازی را ابزار مهمی برای رسیدن به آن دانست.
کد خبر: ۹۱۱۸۸۳۵
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴

صمد عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: تقویت فرهنگ جامعه که در برگیرنده باورها، اعتقادات، سبک زندگی اسلامی و .... است می تواند در برابر آن مردم را مصون نگه دارد.

وی با اشاره به اینکه اهمیت فضای مجازی و فرهنگ از دغدغه های رهبر فرزانه انقلاب است، توجه به نیاز و ذائقه مخاطبان را در آگاهی بخشی ورود به این فضا ضروری خواند.

عزیزی مقابله با جنگ نرم و نفوذ فرهنگی دشمن را مستلزم کار فرهنگی عنوان و بیان کرد: با توجه به اینکه زیرساخت این تکنولوژی ها دست قدرت های برتر و نظام سلطه است، مسئولان و متولیان فرهنگی و رسانه ای ما هم باید برای مصون سازی نسل جوان و خانواده ها در این عرصه با برنامه ریزی درست ورود یابند.

این عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد تبریز نشر ارزش ها، باورها و ... در این فضا و آگاه سازی عموم مردم برای استحکام باورهای آن ها را مهم ترین راهبرد در این فضای مشترک برشمرد.

عزیزی اظهار داشت: با توجه به دسترسی آسان مردم به این فضا و تبادل سریع اطلاعات از آن، تنها راه مقابله برای مصون سازی جامعه از نفوذ آگاهی بخشی سطوح مختلف جامعه بر اساس ذائقه هر طیف است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها