یک جامعه شناس با اشاره به حرکت ناشایست دختر و پسر جوان در پاساژ گلستان اراک گفت: اینگونه رفتارها که منشأ آنها در فیلم های ترکیه ای و هالیوودی است، امنیت اجتماعی خانواده های دیگر را از بین می برد و از بین رفتن امنیت اجتماعی در جامعه پایه های اعتماد مردم به نظام و حکومت را متزلزل خواهد کرد.
کد خبر: ۹۱۱۸۷۹۵
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴

جاوید حسن پور جامعه شناس و استاد برجسته دانشگاه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به اقدام خلاف عرف یک دختر و پسر جوان در پاساژ گلستان اراک گفت: متأسفانه این روزها فضای مجازی با همه توان به کمک دشمنان اسلام و انقلاب در جنگ فرهنگی آمده است و جدای از بزک کنندگان داخلی که چهره استکبار را بزک می کنند به این جماعت اضافه شده است.

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی با ابزاری به نام فضای مجازی به دنبال کوچکترین ضعف و ایراد در داخل هستند، تا آن را در دنیا منتشر کنند و هرگز نقاط قوت را در این فضا منتشر و برجسته نمی کنند.

این جامعه شناس تصریح کرد: چند روز گذشته کلیپی از برخورد دو زوج در پاساژ گلستان شهر اراک در فضای مجازی مانند بمبی منتشر شد و بار دیگر رسانه های شیطانی در ایجاد لجن پراکنی علیه کشور فعال شدند.

وی تأکید کرد: این حرکت در جهت ترویج بی بند وباری و فرهنگ برهنگی غربی در جامعه است که از جمله دسیسه های دشمنان برای به انحراف کشاندن جامعه و ایجاد ابتذال در بین جوانان است.

استاد برجسته دانشگاه اظهار داشت: آزادی های بی حساب و کتاب مروج بی بند و باری در کشور دنبال می کنند تا بنیان خانواده را متزلزل کنند.

وی افزود: اینگونه رفتارها که منشأ آنها در فیلم های ترکیه ای و هالیوودی است، امنیت اجتماعی خانواده های دیگر را از بین می برد و از بین رفتن امنیت اجتماعی در جامعه، پایه های اعتماد مردم به نظام و حکومت را متزلزل خواهد کرد.

این جامعه شناس برتر با اشاره به جنگ فرهنگی دشمنان گفت: دشمنان انقلاب، امروز می خواهند سرمایه های کشور که همان جوانان هستند را با فساد اخلاقی و فحشاء به سمت خود بکشانند تا از این طریق بتوانند جلوی پیشرفت های علمی و معنوی انقلاب اسلامی را بگیرند.

وی تصریح کرد: امروز کسانی که با شعار آزادی زن و مطرح کردن مسائل فمنیستی به دنبال حمایت از زنان هستند، بیشترین ضربه را به شخصیت بانوان وارد می کنند، اگر نگاهی به جامعه آن‌ها داشته باشیم استفاده ابزاری از زن را در رفتارشان متوجه خواهیم شد.

استاد حسن پور خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام با ترویج بی بند و باری می خواهند زن و شخصیت آن را تحقیر کنند، لازم است بانوان ایران اسلامی با الگوگیری از شخصیت های بزرگی چون فاطمه زهرا(س) و زینب کبری(س) کرامات خود را در جامعه حفظ کنند و در زمین دشمنان اسلام و انقلاب بازی نکنند.

ارسال نظرات