خبرهای داغ:
پیرنون گفت:اداره کل راهداری استان جهت اجرای طرح نوروزی سال نو و ارائه خدمات مناسب و در شان مسافران، در محورهای مواصلاتی استان قزوین آمادگی کامل دارد
کد خبر: ۹۱۱۸۷۷۵
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، نشست مشترک ارتقا کیفی طرح نوروزی سال ۹۸ که با حضور سرهنگ نصراله بيگلری، رئيس پليس راه فرماندهی انتظامی استان قزوين، معاونین راهداری و حمل و نقل و روسای ادارات شهرستانهای تابعه این اداره کل و فرماندهان پاسگاه های پليس راه استان در سالن جلسات اداره شهرستان قزوین تشكيل شد

افشین پیرنون مديركل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوين، در این مراسم با اعلام آمادگی ادارات شهرستانهای تابعه اداره کل برای اجرای طرح نوروزی سال جاری بیان کرد: نقش شاهراه ارتباطی محورهای مواصلاتی استان قزوین با یازده استان کشور و همچنین تردد بالای این محورها، موقعیت حساس و جایگاه ویژه استان را دوچندان می کند.

وی گفت: یکی از مهمترین اهداف ما ارتقا سطح خدمات ارایه شده در ایام نوروز به هموطنان و همچنین کاهش تلفات جاده ای با ارائه راهکارهای مقابله و پیشگیری از تصادفات درایام نوروز می باشد

مديركل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوين اظهار کرد: با توجه به پیش رو بودن سفرهای نوروزی ادارات ستادی و شهرستانی، آمادگی کامل جهت ارایه خدمات رسانی به هموطنان را دارند.

پیرنون عنوان کرد:الویت ما افزایش هماهنگی، تعامل و هم افزایی با سایر دستگاههای خدمات رسان جهت ارتقاء سطح رضایت مسافران نوروزی می باشد.

وی با اشاره به تمهيدات پيش بينی شده در طول محورهای مواصلاتی استان افزود : روان سازی ترافيک جاده ای، خدمات امداد خودرو و جرثقيل های امداد جاده ای در محورهای استان، بازديد مجتمع های خدماتی رفاهی بين راهی از اقدامات این اداره کل برای ارتقاء ايمنی مسافران است.

مديركل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوين اضافه کرد:
همچنین آماده سازی و مبلمان راه ها نظیر خط کشی راه ها، ساماندهی علائم افقی، عمودی و تجهیزات ایمنی در راه ها، پاکسازی حاشیه راه ها، رنگ آمیزی پایه علائم هشدار دهنده و آشكار سازی نقاط پر حادثه از دیگر اقدامات این اداره کل می باشد.

پیرنون تصریح کرد:26 راهدارخانه در استان با استفاده از 300 نفر نیروی راهدار، 280 دستگاه خودروی سبک و سنگین و نیمه سنگین آماده خدمت رسانی به هموطنان می باشد.

وی ضمن اشاره به ارايه خدمات مناسب به مسافران، با در نظر گرفتن ابزارهایی همچون تلفن گويا، صندوق‌های انتقادات و پيشنهادات گفت:بهره گيری از سامانه اطلاع رسانی راههای استان و كشور 141، سامانه 3000143 پل ارتباطی اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوين با مسافرين، سامانه 30007070 براي ارتباط مردمی و اعلام نظر جهت وضعيت نمازخانه ها و مساجد بين راهی، سامانه پيام كوتاه نظارت مردمی 110120 پليس راه، به منظور جلب مشاركت مردمی در افزايش ايمنی سفر و كاهش تصادفات می باشد.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها