تیم فوتبال امید آلومینیوم در نخستین دیدار خود در مرحله نهایی لیگ یک امیدهای کشور به یک امتیاز ارزشمند دست یافت.
کد خبر: ۹۱۱۸۷۷۴
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ شاگردان حسین عبدی از ساعت ۱۳ روز جمعه در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر در نخستین دیدار خود در مرحله نهایی لیگ یک امیدهای کشور مقابل پدیده مشهد قرار گرفت و در پایان در حالیکه ۶۰ دقیقه 10 نفره کار را دنبال می کردند، توانستند برابر این تیم، به تساوی یک بر یک دست یابند.

در این دیدار، داور مسابقه در تصمیمی سخت گیرانه و بحث برانگیز در دقیقه سی و یکم مسابقه، امیررضا یزدانی را با کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج کرد تا کار برای امیدهای آلومینیوم دشوار شود.

دو تیم نیمه نخست را بدون گل سپری کردند اما در نیمه دوم این پدیده ای ها بودند که ابتدا به گل رسیدند، اما شاگردان عبدی علی رغم اینکه یک یار کمتر از حریف داشتند، تسلیم نشدند و تا آخرین دقایق جنگیدند و سرانجام توسط یزدان یوسفی به گل تساوی دست یافتند تا هر دو تیم در پایان روز دوم بازیها یک امتیازی شوند.

بدین ترتیب آلومینیوم فردا این فرصت را دارد که با کسب امتیاز در دیدار مقابل مقاومت ساری، به مرحله نیمه نهایی مسابقات صعود کند.

گفتنی است بنابر آیین نامه مسابقات در پایان دیدارهایی که با تساوی خاتمه یابند، دو تیم می بایست در ضربات پنالتی نیز با یکدیگر رقابت کنند تا در صورت برابری، تمامی شرایط اعم از امتیاز، تفاضل گل و گل زده میان دو تیم در پایان بازیهای گروهی تیم برنده ضربات پنالتی در رده بالاتر قرار گیرد. در ضربات پنالتی این بازی این پدیده مشهد بود که توانست پیروز شود.

 

ارسال نظرات