خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: راهیان نور خنثی‌کننده نقشه‌های شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است در حالی که دشمن با تمام توان به دنبال تغییر باورهای جوانان و نوجوانان کشورمان است.
کد خبر: ۹۱۱۸۷۱۳
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰

راهیان نور خنثی‌کننده نقشه‌های شوم دشمنان استحجت‌الاسلام حمزه شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به اعزام راهیان نور به مناطق عملیاتی اظهار داشت: راهیان نور یعنی زنده نگه داشتن یاد و اهداف شهدا که این کمتر از شهادت نیست.

وی افزود: راهیان نور یک چراغ راهنما است برای افرادی که از کاروان شهدا جا مانده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه راهیان نور پیوند مردم با نظام، انقلاب و ولایت است، اظهار داشت: راهیان نور خنثی‌کننده نقشه‌های شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است در حالی که دشمن با تمام توان به دنبال تغییر باورهای جوانان و نوجوانان کشورمان است.

وی با بیان اینکه راهیان نور تضمین کننده خواسته رهبری در اجرایی کردن گام دوم انقلاب است، تصریح کرد: راهیان نور یک سفر معنوی برای تجدید میثاق با شهدا و انقلاب و تسلیم خواسته‌های دشمنان نشدن است. شیرزادی با تأکید بر پیروی از شهدا گفت: باید با تمام توان و روحیه جهادی در راستای رفع مشکلات به خصوص مشکلات اقتصادی مملکت تلاش کرد و در مقابل استکبار ایستاد و این جز با درس گرفتن از شهدا نیست که تا آخرین نفس گوش به فرمان ولایت بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات