مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: دیدار با وارثان شهدا ضمن افتخاری بزرگ، موجب تقویت روحیه، صبر و تحمل است و باید این ارزش را گرامی و حفظ کرد .
کد خبر: ۹۱۱۸۶۸۲
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴

 حجت الاسلام عبدالرحیم سرایی در جریان دیدار با تعدادی از خانواده های شهدای سردشت اظهار داشت: دشمنان در طول ۴۰ دهه گذشته انقلاب اسلامی به دنبال این بودند که اسلام و انقلاب را از ملت بگیرند اما حتی بعداز هشت سال دفاع مقدس با تشکیل جبهه مقاومت، جوانان غیور ثابت کردند از اسلام و انقلابشان دفاع می کنند و این روحیه باعث شد تا دشمنان ناکام و شکست خورده شوند.

وی با بیان این که راه شهدا ادامه دارد و فرهنگ ایثار و شهادت در دل جوانان متبلور و حفظ شده است افزود: تکریم و تعظیم شعائر انقلاب اسلامی و ارزش های دفاع مقدس بر همگان واجب است و مسئولان باید سنت دید و بازدید از خانواده‌های شهدا و ایثارگران را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه حضرت امام (ره) خانواده های معظم شهدا را به دست ما سپرده و آنان امانت هستند، تصریح کرد: رسالت ما، توجه و اهمیت به این خانواده های بزرگوار است و باید مسائل و مشکلات آنان پیگیری شود.

 وی اضافه کرد: امروز خانواده معظم شهدا با دلهایی سرشار از ایمان ثابت کرده اند که در راه ارزشهای اسلامی می بایست دین خود را ادا نمود و مسئولان نیز بایستی در این مسیر شأن خانواده معظم شهدا را حفظ کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی افزود: شهدای ما با بصیرت و آگاهی، راه امامت و ولایت را پیمودند و در این مسیر نیز شهادت را مقدم بر حیات مادی دانستند و امروز نیز خانواده های آن بزرگ مردان، همان مسیر را با افتخار و سربلندی طی می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات